Fandom

אווטאר Wiki

עולם הרוחות

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מאמר זה הוא על המקום. לפרק עם שם דומים, ראה "היום קצר בחלק 1: עולם הרוח". למשחק המקוון, ראה לברוח מעולם הרוח.

רוח העולם

מידע פיזי

מקום

מול העולם של אווטר

ממשלה

הופעה ראשונה

"היום קצר בחלק 1: עולם הרוח"

עולם הרוח הוא מטוס מקביל של מציאות שמתקיים לצד העולם של סמל, והוא הבית לרוחות, על טבעי ישויות אלמותיות אשר לעתים קרובות מגלם היבטים שונים של חיים וטבע. כל החיים הקודמים של הסמל מתגוררים ב עולם רוח. זה קשה, ולכן נדיר ביותר, לאדם לעבור לעולם הרוח; לעומת זאת, רק קומץ של רוחות יכולים להתקיים באופן פיזי בעולם בני התמותה והם חייבים לוותר על חיי הנצח שלהם לעשות זאת . עולם הרוחות והעולם הפיזי הם קרובים ביחד במהלך יום ההיפוך, מה שמאפשר לרוחות כדי שיתגלו בעולם בני התמותה ועבור בני האדם לעבור לעולם הרוח. יש גם מקומות מסוימים בעולם הפיזי הפועלים כגשרים לעולם הרוח; מקומות אלו לרוב נערצו על ידי תרבויות המתגוררות בסמוך להם, כמו אואזיס הרוח בקוטב הצפוני אווטאר פועל כגשר רוחני. בין שני עולמות ויכול לנסוע ביניהם באופן חופשי, למרות כיפוף אין כל השפעה בעולם הרוח. יש כמה דרכים ידועות לאנוש להיכנס לעולם הרוח. כנראה הדרך הנפוצה ביותר היא להיות נשאה שם על ידי רוח כרוח נעה בין מטוסים. אווטר הוא מסוגל לעבור באופן מלא לעולם הרוח ובזמנים שבם מקומות שבם המחסום שהפריד בין שתי המציאויות הוא חריג חלש, כמו במקדשי אווטאר על היפוך חורף או באואזיס הרוח בקוטב הצפוני.

סקירה כללית עריכה

מעט מאוד ידוע על עולם הרוח, במיוחד הגאוגרפיה שלה. עם זאת במקומות מסוימים, את הנוף של העולם הרוחות נראה כדי להתאים באופן הדוק לאזור של העולם הפיזי, עד כדי כך שבני תמותה עושים את המעבר עלולים לא לשים לב להבדלים באופן מיידי. במקומות אחרים, כמו הקוטב הצפוני, הגאוגרפיה של העולם הרוחות נראית אין קשר לעולם הפיזי ושני ההגדרות להשתנות במידה ניכרת.

ממלכתו של קו עריכה

מאמר ראשי: תחום של קו wolfThe ענקית קו מהקו. Thailog

התחום של קו הרוח, גנב הפנים, קיים מתחת לעץ ענק, מעוות.השטח שהקיף את המאורה שלו הוא עקר, חשוך, ובקושי מיושב, פרט לקורבנות חסרי הפנים של קו וזאב ענקי אחת לפחות.לכל מי שנכנס מאורתו רצוי להישאר חסרי רגש, כמו קו גונב את פניו של כל מי שמביע את הרגשות שלהם לפניו.

ידועה מעברים עריכה

ימי היפוך עריכה

מאמר ראשי: יום האיפוך

היפוך הוא אירוע אסטרונומים שמתרחש פעמים בשנה. במהלך יום ההיפוך אלה, עולם הרוח והעולם הפיזי הם הרבה יותר קרובים זה לזה בהשוואה לשאר ימי השנה. לכן, באחד מימי ההיפוך, זה קצת יותר קל לאחד לעבור לעולם הרוח. אנג נצל זאת במהלך היפוך החורף לדבר אווטאר רוקו על שביט סוזין. אווטאר רוקו משמש גם חורף היפוך שמש כדי לסייע לו בכניסה למדינת הסמל.

אווטאר עריכה

מאמר ראשי: אווטאר

הסמל הוא הגשר הטבעי בין עולם הרוח והעולם הפיזי. הסמל האישי יכול להשתמש במדיטציה כדי להיכנס לעולם הרוח. כאשר עושים זאת, את רוחו של הסמל עוזבת את הגוף הפיזי שלו או שלה חסרת הגנה.

רוח אואזיס עריכה

[[מאמר ראשי: רוח אואזיס   .

אואזיס הרוח הוא נווה מדבר מוריק ממוקם בשבט המים הצפוניים בבסיס מפל מאחורי מקדשו של הצ'יף. זה המרכז של כל האנרגיה הרוחנית בקוטב הצפוני וכל, בניגוד לשאר מדינות האזור, יש אקלים חם יותר תוכל להקל על הצמיחה של צמחייה. דגים קויים שניים לשחות בברכה מרכזית של הנווה מדבר והם צורות קטלניות של טואי ולה, ירח ורוחות האוקיינוס, שמעגל זה את זה בריקוד נצחי.

רוחות ידועות עריכה

  • קו, גנב פנים: הוא רוח עתיקה, זדונית שגונבת את פניו של כל מי שמציג את הרגש בנוכחותו. כאחד מהרוחות העתיקות ביותר בקיומו, הוא בעל ידע ובעל היכולת לחזות אירועים עתידיים. הסמל קורוק מחזיק טינה נגדו וניסיתי להרוג אותו על גניבתו אהובה אחד, אמי.
  • טווה ולה, את הירח ורוחות אוקיינוס: סמוך לתחילת בריאת העולם, הירח ורוחות אוקיינוס ​​יצאו לעולם בני התמותה ובאנו לידי ביטוי כשני דגים קויים באואזיס הרוח הקדושה של הקוטב הצפוני. טווה ולה היו כשפי מים המקורי עם לה להיות המקור וטווה להיות היוצר.
  • נסיכת יואה, רוח הירח 2: אחרי טוא נהרג על ידי אדמירל זאו, הנסיכה יואה הקריבה את החייה כדי להפוך לרוח הירח השנייה, כתוצאה מכך צוברת יכולות כשפות מים. בגלל העסקה של אביה עם טאי, היא הפכה גלגול של רוח הירח המקורית. * היי ביי, רוח יער: בדרך כלל לוקח את הצורה של דוב פנדה, הוא יכול להתבטא בעצמו כמפלצת אכזרית בזרועות מרובות. רוח של יער עבה ליד כפר Senlin, היי בייתקף את הכפר, כאשר אומת האש הרסה את ביתו. מאוחר יותר הוא נעזר אנג במהלך מסעו בעולם הרוח.
  • וואן השי טונג, רוח הידע: וואן השי טונג הביא ספרייתו העצומה של ידע שבעולם הזה בתקוות שיפור האנושות בחכמה. עם השימוש בבעלי החיים כמו שועל הידועים כמחפשי ידע, הוא מחפש את המקורות חשובים של ידע, משתנה ממגילות לכרכים עתיקים. הספרייה, הממוקמת במדבר סי וונג, הייתה זמינה באופן חופשי לכל בני תמותה עד שימוש בידע ללוחמה נוספת, מה שגרם ואן השי טונג לקבור ספרייה מתחת החול והופך את הספרייה אי אפשר למצוא. הוא בדרך כלל לוקח את הצורה של תנשמת שחורה ולבן ענקי, אבל כשהכעיס הופך יוורן יצור דמוי. * גברת צבועה: היא היא הרוח של ג'אנג הואי הנהר, הממוקם באומת האש, שבו תושבי הכפר להתפלל ולבנות פסלים שלה בכבודה. היא הביעה את תודתה לקָ‏טַ‏רַ‏ה למילוי תפקידה לאחר שברח מהכפר בגלל הזיהום של הנהר. הליידי הצבועה ידועה להחזיק ריפוי ויכולות רוחניות.
  • נשמת קוף מוזרה: הוא רוח עצבנית כקוף שמבלה את זמנו במדיטציה. הוא מאמין שבני אדם הם בזבוז של זמן, כפי שהוכח על ידי טיפולו של אנג. * האווטאר אנג: הוא אווטאר נומד אוויר לפני האווטאר קורה. הוא הוטל החובה להביס את לורד האש ולהחזיר את האיזון לעולם המוכה מלחמה. לאחר הנצחון המדהים שלו על אש הלורד אוֹזַ‏אֲי, הוא החל לנהל מערכת יחסים רומנטיים עם ידידו הקרוב, קָ‏טַ‏רַ‏ה של שבט המים הדרומי סופו של דבר הוביל לנישואיהם והגיע לשיאה עם לידתו של שלושה ילדיהם, קיה, בומי, וטנזין. אנג סופו של דבר נפטר מזקן.
  • אווטאר רוקו: הוא סמל אומת האש שפעל כמדריך ומורה לאנג לאורך מסעותיו. פעם הוא היה החבר הכי הטוב של סוזין, עם זאת, הם הפכו לאויבים אחרי סוזין החל לחפש שליטה בעולם, ומאוחר יותר עזב סוזין חברו למות מהגזים הרעילים של התפרצות הר געש. החוסך של רוקו של סוזין במהלך סכסוך במושבות כדור ארץ הממלכה היה אחד גורמים עיקריים למלחמת מאה השנה. Roku היה ידידו של המונק גיאטסו, האפוטרופוס לשעבר של אנג, ובעלה של טא מינימום.
  • אוואטר קיושי : היא אווטאר ממלכת האדמה, יוצאי קיוישי איילנד, והייתה קשה ו" בכל האמצעים הנדרשים "סוג של סמל. היא הקימה את דאי לי כדי להבטיח הגנה על המורשת התרבותית של אבא סינג סה. היא התמודדה עם האוהב של כדור הארץ 46 מלך והסנטר הגדולים. * אוואטר קורוק : הוא אווטאר שבט מים משבט המים הצפוניים בחתירה מתמדת של קו. הוא היה סמל רגוע ושאנן שפלרטט עם בנות ואהב להתרברב ביכולת הכיפוף שלו. זה הוביל לבסוף לנפילתו בחיים, כאשר האהבה האמיתית שלו נגנבה על ידי קו כעונש על היחס חסר הדאגות שלו.
  • אוואטר יאנגצ'אן: היא אוואטר נבד אוויר נשי מבית מקדש האוויר המערבי שיעץ אנג בהבסת אדון האש אוֹזַ‏אֲי אווטאר אדוק, היא הייתה מוכנה לוותר על המנהגים הרוחניים שלה כדי להבטיח שלום וביטחון בעולם * אווטאר אש. ללא שם: הוא הוא סמל אש אנונימי שהוצג מתפרצות הרי געש ואילו במצב אווטאר
  • פאנג: הוא הדרקון של רוקו שמת יחד עם רוקו במהלך ההתפרצות הוולקנית שהרסה את הכפר שלו עכשיו הוא יכול לתקשר באופן טלפתי עם אנשים מעולם בני התמותה ולתת להם תובנה על עולם הרוח כרוח , פאנג הוא בלתי מוחשי ובלתי נראה.
  • רוח ללא שם: רוח זו תיתקל האווטאר קורה. הוא שוכן בטונדרה קפואה עמוקה מתחת לקוטב הדרומי, והפגין היכולת לתפעל אש.
  • הרוח האפלה

מבקרים ידועים עריכה

  • אווטאר אש ללא שם
  • אוואטר יאנגצ'אן
  • אוואטר קורוק
  • אוואטר קיושי
  • אוואטר רוקו
  • אוואטר אנג
  • אוואטר קורה
  • אמי, הארוסה של אווטאר קורוק
  • סוֹק‏ה
  • שלושה תושבים מכפר Senlin
  • אִיירוֹ
  • זיי

טריוויה עריכה

  • אין חדר אמבטיה בעולם הרוח.

הפניות עריכה

1 ↑ 1.0 1.1 1.2 מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.

2. ↑ לברוח מעולם הרוח.

3. ↑ 3.1 3.0 3.2 3.3 3.4 3.5 3.6 3.7 "המצור על הצפון, החלק 2". אהרון Ehasz (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '20, ספר אחד: מים

4 ↑ 4.0 4.1 4.2 4.3 "היום קצר בחלק 1: עולם הרוח".. אהרון Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 8 אפריל 2005. מס '7, ספר אחד: מים
5 ↑ 5.0 5.1 5.2 לברוח מעולם הרוח:. ספר סמל Kuruk מחובר קומיקס.

6 ↑ 6.0 6.1 "היום קצר בחלק 2: Roku אווטאר".. מייקל דנטה DiMartino (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 15 אפריל 2005. מס '8, ספר אחד: מים

7. ↑ "המצור על הצפון, חלק 1". אהרון Ehasz (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. מס '19, ספר אחד: מים
8 ↑ לברוח מעולם הרוח:. קומיקס מקוונים Roku סמל אישי.

9. ↑ 9.0 9.1 9.2 9.3 "הסמל ואש יהוה". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 26 אוקטובר 2007. מס '6, ספר שלישי: אש

10. ↑ "הספרייה". ג'ון O'Bryan (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 14 יולי 2006. מס '10, ספר השנייה: כדור הארץ
11. ↑ "הליידי הצבועה". יהושע המילטון (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 5 אוקטובר 2007. מס '3, שלושה ספרים: אש
12 ↑ לברוח מעולם הרוח:. ספר סמל Kyoshi מחובר קומיקס

13. ↑ "יום אווטאר". ג'ון O'Bryan (סופר) ולורן MacMullan (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2006. מס '5, ספר השנייה: כדור הארץ

14 ↑ "שביט Sozin, החלק 2: המאסטרים הישנים".. אהרון Ehasz (סופר) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 19 יולי, 2008. מס '19, ספר שלישי: אש
15 ↑ לברוח מעולם הרוח:. ספר סמל Yangchen המחובר קומיקס.

16. ↑ "מדינת אווטאר". אהרון Ehasz, אליזבת וולש Ehasz, טים הדריק, ג'ון O'Bryan (סופרים) וג'אנקרלו ולפה (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 17 מרס 2006. מס '1, ספר השנייה: כדור הארץ

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית