Fandom

אווטאר Wiki

עיר הרפובליקה

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

共和 城 רפובליקת סיטי

מידע פיזי

מקום

רפובליקה המאוחדת של אומות

ממשלה

עמדה

עיר בירה

מטבע

יואן

שליט

ארצות רפובליקת המועצה

הופעה ראשונה

"ברוכים הבאים לרפובליקת סיטי"

| המפה = תבנית:מיקום המפה

הרפובליקה סיטי, עיר הבירה של הרפובליקה המאוחדת של אומות, היא מטרופולין גדול הממוקם על שפת מפרץ יואה. הוא ממוקם בצפון מערב ממלכת האדמה ליד מו Ce הים. ברגע שמושבה של אומת האש במלחמת שנת המאה, בעיר נוסדה על ידי אש יהוה צוּקוֹ וסמל אנג לאחר סיומו של הסכסוך כאזרחי דיור יישוב מכל ארבע המדינות. Being עירוני מודרני מרכז, מארחי הרפובליקה סיטי פיתוח גבוה עלייה משמעותי ושימוש נרחב של מכוניות, אופנועים, וספינות אוויר. רפובליקת העיר היא בית למגוון רחב של ציוני דרך סמליים. אלה כוללים אי עם פסל מסיבי של הסמל אנג משקיף על המפרץ, תחנה במרכז העיר, פרק גדול והפופולרי עיר, רבים גשרים תלויים, וגורדי שחקים. המשטרה מנצלת כשפות המתכת לאכיפת החוק האזרחית. המטרופולין העצום מבצע התאמות פרו כיפוף; של העיר מספר צורה אחת של פעילות ספורטיבית. בנעוריו של אוטאר קורה, רפובליקת העיר בפני רמות גבוהות של פשע ומהפכה אנטי כיפוף ראשות את שוויוניות

ההיסטוריה עריכה

בתקופה שלאחר מלחמת מאה השנה, צוות אווטאר, בראשותו של אווטאר אנג ושליט האש צוקו, הגיע להסכם עם המלך קואיי כדור הארץ על הקמתה של תנועת שיקום ההרמוניה, שיחזור מושבות אומת האש לסמכות השיפוט של אדמת הממלכה. אחת ההשלכות של פעולה זו הייתה ההעברה של אזרחי אומת אש מההתנחלויות הם יצרו במאה האחרונה. סדר זה של הסרה הייתה השלכות דמוגרפיות שליליות ניכרות לא נחשבות על ידי כל אחד מהצדדים להסכם. שנה למבצע של התנועה, הסיר את תמיכתו צוקו לאחר שהואשם בהיותו בוגד, מה שהביא לעימות עם חברו, האווטאר. לאחר הימנעות צרה של מלחמה, אנג וסופו של דבר נפתר צוקו המבוי הסתום הזה לא על ידי הסרת מושבות אומת האש, אבל ויסות מאזן הכוחות על ידי יצירת אומה נפרדת מ4 המקוריים 5. אומה חדשה זו תהיה חברה פתוחה לכל אחד מארבע המדינות לישיבה ובתהיה כפוף מועצה עם נציגים מכל אחת מארבע המדינות. הם קראו לאומה חדשה זו הרפובליקה המאוחדת של אומות והוקמו רפובליקת עיר כבירתה במיקום בצפון מערב ממלכת כדור הארץ.

רפובליקת העיר לוקחת על תחושה מסוכנת יותר בלילה.

עם המשאבים של כל ארבע המדינות, רפובליקת העיר התפתחה במהירות למטרופולין במשך שנתי 70 הקרובות. למרות היוותה עיר הוקמה ישירות לשיקולים פוליטיים ולא אבולוציה של התישבות מקורית, האוכלוסייה והתחכום שלה גדלו מעבר לכל ציפייה סבירה, שגרמו למספר הנוודים סביב רפובליקת העיר לגדול. עם זאת, העיר לא חסר סכסוכים פנימיים. הארבעים ושתיים שנים לפני הסמל קורה הגיע, בוס פשע בשם יאקון השתמשו יכולת ההוצאה מחוץ לחוק של כשפות דם להטיל אימה על העיר, אך לבסוף הוא נשפט על ידי המועצה והמטופל על ידי סמל אנג לאחר בריחתו מהעירייה. עיר הרפובליקה במהלך התקפת שוויוניות .

כשל 170 ASC, רפובליקת העיר החלה להיתקל בבעיות דמוגרפיות ופוליטיות כתוצאה ישירה מאופייה כעיר גדולה. פשע מאורגן משתולל והפך מהפכה אנטי כיפוף התעוררה. העיר החלה גם בפני בעיות עם אי שוויון עושר בין האזרחים. במהלך המהפכה שלהם, ואת אמון שוויוניות איימו העיר וכשפים , סופו של דבר באמצעות צי של ספינות אוויר להפציץ את העיר בניסיון להשיג שליטה. לאחר חורבן הליגה הראשונה של ארצות הכוחות והלכידה של כל רפובליקת מועצת ארצות במהלך הקרב שנוצר עבור רפובליקת העיר, כוחות שוויוניות נשלטו כמעט את כל העיר. עם זאת, בשל מעורבותו של צוות אווטר, כוחות שוויוניות נמחצו בקרוב וסודו של אמון, חשף. אירועים אלה הסתיימו המהפכה והרפובליקה סיטי הושמה שוב בשליטת הממשלה.

נוף עירוני עריכה

 קו הרקיע של עיר הרפובליקה במהלך היום

בניגוד לערים הגדולות האחרות בעולם, רפובליקת העיר היא מרכז עירוני מודרני אמיתי. העיר התפתחה תחכום האדריכלי לבניית בניינים גבוהים יותר, וכתוצאה מההתפתחות משמעותית לגובה. מבחינה סגנונית, בעיר בדרך כלל משלבת עיטורים מסורתיים עם טכניקות מתקדמות הרבה יותר מבניות, אבל יש כמה יציאות ממה שנחשב מסורתי, כגון עירייה וארנה הכיפוף-המיקצועי. למרות זאת, עדיין יש אתרים שנבנו בסגנון המסורתי, כגון אוויר מקדש איילנד. מתחת לעיר יש רשת מנהרות ענפה. המטרופולין מחולק לרבעים רבים.

D

מרכז עיר עריכה

דאונטאון במהלך היום.

המרכז ההומה של העיר, במרכז העיר, הוא מזכיר את כל מסורות כיפוף היסודות השונות בארכיטקטורה שלו והן את אוכלוסייתה. במרכז העיר רפובליקת קו, גבוה, בעל מבנה גם בניינים ברחובות המרוצפים אבן, ומסילת ברזל יושבים מעל האוכלוסייה הכללית, המציעים תחבורה לכל מי שרוצה לחקור את העיר בשלמותה. מגזר זה הוא נציג של כור היתוך תרבותי של חנויות ועומד שמציע סחורה מכל שלוש המדינות. זהו המרכז הפוליטי, כלכלי והתרבותי של הרפובליקה סיטי, מוגן על ידי נוכחות משטרתית מסיבית בוצעה על ידי המטה וספינות האוויר שלהם. למרות זאת, העיר סובלת מפשע מאורגן בדיוק כמו שאר הרפובליקה סיטי. שלישיית טריפל האיום, שילוש הכיפוף הגדול ביותר של העיר כולה, טוענת במרכז העיר כמגרשם ופועלת מחבטי הגנה בתחום זה.

עירייה עריכה

מאמר ראשי:    בניין העירייה

עירייה היא מרכז לממשל ברפובליקת העיר, וגם מקום לועידות וכינוסים ציבוריים לעיתונות, עם רחבה גדולה לפני הדלתות הקדמיות שלה. זה כאן כי הסמל החדש, קורה, עשה את הופעתה הרשמית. בעוד המבנה הציבורי יש כניסה אופיינית לאדריכלות מסורתית מכדור הארץ וממלכת אומת אש, המאפיינים הבולטים שלה, כיפה גדולה וארבעה מגדלי פינה, הוא בהחלט סגנון חדש שפותח לאחר מלחמת מאה השנה.

מרכז עיר תחנת עריכה

מאמר ראשי:  מרכז עיר התחנה המרכזית העיר תחנה

מרכז העיר היא רכזת התחנה המרכזית של העיר בתחבורה, אם כי בשנים האחרונות, זה כבר פחות מנוצל בשל כניסתו של סטו מוביל. עם זאת, נותר אזור מסחרי סואן, ובכניסה לתחנה המרכזית סיטי הוא פסל שנבנה לכבודו של אדון האש צוּקוֹ

המטבח של קואנג עריכה

  מאמר ראשי:  המטבח של קואנג

המטבח של קואנג הוא מסעדה בעיר רפובליקת מרכז העיר. יש להם קוד לבוש קפדני לאזרחים שנוסעים לשם. הוא ממוקם בפינה של שני רחובות שבי רכבלים עוברים.

מטה המשטרה עריכה

מאמר ראשי:  מטה המשטרה

מטה המשטרה, המכונה לעתים קרובות פשוט כמו "מטה", הוא הבסיס לפעילות למשטרת כשפות המתכת, ומקום שבו פושעים שנתפסו על ידי המשטרה הוזמנו ונכלאו. הארכיטקטורה של מטה המשטרה הוא דומה לזה של מבנים סטנדרטיים אדמת הממלכה, עם שני החיצוניים והפנימי להיות במידה רבה בעיצוב גיאומטרי. מטה מופקד Saikhan הראשי. בחזית מטה ניצבת פסלו של טוף ביפונג

הפרק של רפובליקה סיטי עריכה

  מאמר ראשי:  רפובליקת סיטי פרק הפרק בעיר

אופייני להישגי בנייה ציבוריים אחרים ברפובליקת העיר, הפרק העירוני הוא גם בקנה מידה גדול. ממוקם בחץ האי המרכזי של העיר, בפרק העיר מטופח עם גבעות קטנות, הצללת עצים נשירים דשא המשיך ללא דופי, וגשרי קשת אבן עדינים. בשל העוני של מספר גדול של אזרחי רפובליקת עיר, הפרק העירוני הפך גם מקום פופולרי עם נוודים כגון Gommu, שקורה נפגש מייד לאחר הגעתו הראשונית שלה בעיר. זה ידוע שדיג בפרק אסור.

מטה שלישיית איום משולש עריכה

 מאמר ראשי: מטה שלישיית איום משולש מטה שלישיית האיום המשולש הוא בסיס הפעילות לשלישיית האיום המשולשת, סיעת הפשע המאורגנת הידועה לשמצה ביותר של הרפובליקה סיטי. הוא מחופש למסעדה והוא ממוקם על כביש שקטין במרכז רפובליקת העיר, ליד התחנה מרכזית סיטי.

יואה ביי עריכה

אי האנצחה לאנג עריכה

מאמר ראשי:  פסל אנג הנצחת האי של אנג צופה על העיר

אנג הזיכרון איילנד הוא אי קטן מול חופי יואה המפרץ, הממוקם ליד מקדש האוויר איילנד. הוא כולל פסל ענק של סמל אנג נוצר על ידי אומת האש כמה שנים לאחר סיומה של מלחמת מאה השנה לתצוגה במפרץ של רפובליקת סיטי, שבו היה עומד כסמל של שלום ורצון טוב. הוא מתאר אנג מבוגר לבושה בלבוש נומד אוויר המסורתי, עם השרשרת הנלווית שלבש בזמן אש יהוה זוקו הודיע ​​לסוף המלחמה בהכתרתו.

בית מגדש אי האוויר עריכה

מאמר ראשי:   אי מקדש האוויר איילנד אוויר מלמעלה

ממוקם במפרץ יואה, מיזוג מקדש אי הוא ביתו של טנזין ומשפחתו, ולכן מגורים לאחת מהדמויות המסדירות החזקות ביותר של הרפובליקה סיטי. המקדש נבנה במקור על ידי סמל אנג עצמו. מורכב מכמה מבנים, ביניהם מגדל גדול, כמה מבנים קטנים עם גגות כחולים, ואזור אימונים פתוח, אוויר מקדש האי הוא ביתם של עוזרי אוויר, טנזין, אשתו פמה, וארבעה ילדיהם ג'ינורה, איקי, מילו ורוהאן.

זירת האולימפיכסף עריכה

מאמר ראשי:   זירת האולימפיכסף  ארנה Pro-הכיפוף בלילה

כיפוף-המיקצועי הוא הספורט הפופולרי ביותר ברפובליקת סיטי, ומשחקים רשמיים פרו כיפוף מתקיימים בזירת כיפוף-המיקצועי של העיר. כעדות לפופולריות של הספורט, הבניין הזה יש מראה זהוב ומואר בלילה, מה שהופך אותו לנקודת ציון בולט עיר. הזירה היא מרווח מספיק כדי להחזיק את הטבעת פרו כיפוף על המתמודדים שיתחרו, ברכת מים גדולה הרבה מתחת לטבעת, ומספר גדול של צופים. הזירה היא אחד מהיהלומים ברפובליקה סיטי, ואנשים מכל רחבי העולם לבוא לבקר ולצפות כשפים הגדול בעולם להתחרות. לאחר טורניר כיפוף-המיקצועי הושלם, את שוויוניות תקף זירה זו, ומשאיר את הגג ואת הטבעת פרו כיפוף ניזוק הקשה. לאחר הפיגוע, שבו צוות האליפות הופשט משלהם על ידי כיפוף אמון, הזירה נסגרה ללא הגבלה זמן. עם זאת, שישה חודשים מאוחר יותר, גפרורים פרו כיפוף התחדשו.

רובע דירות הדרקון עריכה

מאמר ראשי:  דרקון דירות רובע הדרקון הדירות

הדרקון דירות הרובע הוא אחד המגזרים של הרפובליקה סיטי. הוא ידוע בכך ששטח שלישייה פעילה ומקום הולדתו של הירושי סאטו. לפני פשיטה מוצלחת על ידי כוח המשימה של חבר המועצה טארלוק, היא ארחה מתקן אימוני מחתרת לחוסמי צ'י שוויוניות. [8] זה גם היה המקום הראשון שבי החוק החדש שאינן מוגבל לכשפים עוצר נאכף על ידי משטרת עיר הרפובליקה עם אלימות, ואחרי מעצרים המוניים. [15]

מחנה האימונים של חושמי הצ'י עריכה

תבנית:הראשי

מחנה אימוני חוסם צ'י היה מתקן שוויוניות סודי המשמש למורה שאינה כשפים על חסימת צ'י. זה היה חבוי במרתף סודי מתחת לחנות ספרים, ופלש בהצלחה על ידי טרלוק, קורה, ושארית כוח המשימה. כמה אנשים שמשתתפים בפעילויות שוויוניות בזמן נתפסו על ידי כוח המשימה ונעצרו. [1]

אזורי תעשייה עריכה

בניין ראלי עריכה

מאמר ראשי: בניין ראלי בניין העצרת הוא אולם כנסים גדול פעל בעבר על ידי שוויוניות. הוא ממוקם בסמוך למגזר תעשייתי של החוף של הרפובליקה סיטי, בצומת של שני כבישים קטנים והוא המקום שבו עצרת התגלותו של האמון, נערך

רפובליקת עיר תחתיתעריכה

רפובליקת סיטי מנהרת רשת עריכה

מאמר ראשי: רשת מנהרות רפובליקת סיטי מתקן שוויוניות מחתרת טיפוסי בתוך רשת מנהרות עיר הרפובליקה. רשת מנהרות עיר הרפובליקה היא מערכת של מעברים תת קרקעיים שנמצאים מתחת לרפובליקת סיטי. מדובר ברשת מורכבת של מנהרות בכבדות, אבל במבט הראשון, נראה שהמערכת במידה רבה שאינם בשימוש. עם זאת, בשל תסיסה הולכת וגובר בקרב אזרחי רפובליקת העיר, זה הפך להיות האתר העיקרי של פעילות לפעילות שוויוניות. למעשה, רשת המנהרות ארחה כלא שוויוניות, מחנות אימונים ומוסכים. [16]

אתרים נוספים עריכה

תחנה המרכזית בעיר עריכה

 מאמר ראשי: מרכז עיר התחנה המרכזית בעיר סטו מוביל עיר תחנה

הליידי Lostris

מרכז העיר היא רכזת התחנה המרכזית של העיר בתחבורה, אם כי בשנים האחרונות, היא ארחה פחות ridership בשל כניסתו של סטו מוביל . עם זאת, הוא נשאר מרכז מסחרי סואן, שמסומל על ידי הרמונית מגדל

הרמונית מגדל עריכה

מאמר ראשי: הרמונית מגדל

הרמונית מגדל הוא מגדל גדול הממוקם במרכז העיר שמאפשר לאזרחים לקבל תצוגה ברורה של חלק גדול מהעיר. [17]

נודלרי האצות של נרוק עריכה

מאמר ראשי: נודלרי האצות של נרוק האצות של נרוק היא מסעדה בעיר שמגישה מנות מסורתיות שבט דרום מים. האטריות שלה כפי שפורסמה במיטב הרפובליקה המאוחדת.

תחנת כוח עיר הרפובליקה עריכה

מאמר ראשי: תחנת כוח עיר הרפובליקה

תחנת כוח עיר הרפובליקה היא המקור העיקרי של חשמל בעיר. הוא נזון מכשפי אש באמצעות דור ברקים. לדברי מאקו, התשלום עבור העבודה די טוב. [18] פינות זולה

דרך משי גשר עריכה

מאמר ראשי:  גשר דרך משי הגשר דרך המשי הוא אחד גשרים התלויים הרבים של עיר הרפובליקה. זה כאן כי קורה, טנזין, לין ביפונג קבלו מידע לגבי המפעל הסודי של הירושי סאטו. [19]

חברות עריכה

סומר בעם עריכה

  מאמר ראשי:  סומר  בעם

כרוב קורפ היא חברה שמייצרת מכוניות. המודל שלה הידוע היחיד הוא הרכב כרוב, חלופה זולה יותר, קומפקטית יותר לאלה המיוצרים על ידי תעשיות העתיד של הירושי סאטו. בעלים הנוכחי של כרוב קורפ הוא לאו גן לאן.

תעשיות העתידעריכה

מאמר ראשי:  תעשיות תעשיות עתידיות עתידיות

תעשיות העתיד היא השם של החברה שנוסדה ולשעבר בראשותו של הירושי סאטו. שימוש בטכנולוגית המדינה-of-the-art, ופס הייצור, המפעל מייצר מעל 100 סטו מובילים יוקרה על בסיס יומי. למרות ביקוש גבוה, מתחרה 'התעשיות עתידיות הידועה היחיד היא כרוב קורפ, אשר מייצר את המכונית הזולה כרוב, הקומפקטית.

דמוגרפיה עריכה

תסיסה אזרחית מופיעה קרובה: מחאה נגד כיפוף ברפובליקת סיטי הפרק, בראשותו של אחד מפגינים.

האוכלוסייה של הרפובליקה סיטי היא גדולה בקנה המידה עולמית, והנהירה ההמונית של עולה מהארבע האומות גרמה אתגרים דמוגרפיים ניכרים. ראש האתגרים הללו הוא אי שוויון: הפער בעושר הוא ניכר. חדשים בעיר שאינו מודעת לתופעות אלו עד להגעתם, כשהם מוצגים עם הפתעה ניכרת. הסמל עצם האמין אזרחיה לכולם "חי את זה", והיה המום לגלות גנבים בפרק העירוני. בתנאים קשים אלה, האוכלוסייה נראית מוכנה לעורר למרד נגד האליטה הכיפוף נתפס. מפגין השקיע מאמץ מועט יחסית לעורר כעס בקהל נגד קורה עצבני. כמרכז של מסחר בקרב האומות, פשע מאורגן נראה נפוץ מאוד ברפובליקת סיטי. כנופיות כגון איום המשולש השלישייה לתבוע לרבעים מסוימים של העיר, שהם מכנים "שטחים". באזורים אלה, בשליטת triads מופיעה להיות ניכר, עם בעלי חנויות נאלצים לשלם להם כדי להבטיח את ביטחונם. כוח זה על עסקים מקומיים הוא משמעותי בהתחשב בסיורי ספינת האוויר הרגילים ותדירים על ידי כוחות המשטרה של העיר. [9]

תחבורת עריכה

תחנת חשמלית ברפובליקת סיטי.

השימוש בשיטות תחבורה מודרניות כגון מכוניות, אופנועים, ספינות אוויר ונפוץ ברפובליקת סיטי. העיר גם השקיעה הרבה בתשתיות תחבורה מתקדמות, עם מעללי ההנדסה כגון מערכת הסעת המונים מוגבהות וכמה גשרים תלויים המחברת את מרכז העיר עם הרובע הנידח שלה. [9]

דמויות בולטות עריכה

 אמון

טריווית עריכה

  • הרעיון של רפובליקת העיר הוא בהשראה כמה מקומות בעולם אמיתי בעבר ובהווה מסוף 1800 ל -1930. זה כולל שנחאי בסביבות 1920, הונג קונג, ובערים מערביות כמו ניו יורק ווונקובר. בפרט, הפסל הענק אנג, הפרק הענק, והגשר הם בהשראת פסל החירות, סנטרל הפרק, וגשר ברוקלין, בהתאמה, בניו יורק. [6]
  • העיור המהיר והתקדמות טכנולוגית של העולם של מראות שאווטאר של המאה עשרים, בעולם האמיתי, שבו מכוניות, בניינים מתנשאים, חשמליות, והישגים הנדסיים גדולים אחרים באו להיות.
  • הפרק ברפובליקת העיר גם דומה לייד הפרק בלונדון, עם "פינת הנואמים" שלה, שבו כל אחד יכול לקום ולדבר לקהל הרחב. ברפובליקת סיטי הפרק, איש מדבר אל הציבור עם מגפון על הדעות של שוויוניות נגד כשפים .
  • העיר מחולקת לרבעים. היחיד הידוע הוא הדרקון דירות הרובע, הבית של משפחתו של הירושי סאטו. [8] [11]
  • רפובליקת העיר ממוקמת ליד כפר Makapu וTaku.

ההרמוניה של מגדל * רפובליקת העיר דומה למגדל אייפל בפריז, צרפת.

  • תחבורת הרכבת המוגבהת ניתן להשוות את מערכת המסילות העילית, או אל, שנבנה בשיקגו במהלך המוקדמים של 1900, ומערכת קרוניות הרחוב ניתן להשוות לעגלות הרחוב של סן פרנסיסקו שנבנו גם במהלך המוקדמים של 1900.
  • טארלוק של תפיסת בקרה על פעילות בחוק העיקרית ובאמצעות המשטרה לדכא-כשפים אינו עושה רפובליקת העיר תופיע לפעול כמו מדינת משטרה.
  • נראה כי בתקופת משפטו של יאקון, האזרחים של הרפובליקה סיטי עדיין השתמשתי בבעלי חיים לתחבורה, כפי שמעידים על חוסר מכוניות ויאקון ניצול סוס ועגלת יען כשיטה לבריחה.
  • ב" והזוכה היא ... ", פרסומת כרוב קורפ ברדיו מתארת ​​את החברה כ" שם המהימן של הרפובליקה סיטי בטכנולוגיה במשך 50 שנים". משמעות הדבר הוא שרפובליקת העיר הייתה, במידה מסוימת, ולהפעלתו על ידי 120 ASC, כעשרים שנים בלבד לאחר סיום מלחמת מאה השנה.
  • זה מוזר לציין שרק סלבריטים הבולטים ברפובליקת סיטי הם ספורטאי הכיפוף-המיקצועי , על אף בשנתי ה -20, שחקנים ושחקניות היו הופכים נפוצים יותר בתקופת הזמן.
  • בסדרה הגרמניה של אגדת קורה, רפובליקת העיר נקראת "הרפובליקה".

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 1.2 ציור של יואה ביי. אומת קורה (17 במרץ 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.

2. ↑ סן דייגו Comic-Con 2011

3. ↑ פארלי, כריסטופר (8 במרץ 2011). כשף האוויר האחרון: האגדה של קורה ": היוצרים מדברים Speakeasy ול סטריט ז'ורנל מקור ב -8 במרץ, 2011....

4. ↑ אמנות פיתוח של פסל אנג הסמל .. אומת קורה על Tumblr (29 בפברואר 2012). מקור: ב -29 בפברואר, 2012.
5. ↑ הלילה נורה מהגשרים השונים והתחנה במרכז עיר ברפובליקת העיר .. אומת Korra על Tumblr (25 פברואר 2012). מקור: ב -25 בפברואר, 2012.
6. ↑ ​​6.0 6.1 פארלי, כריסטופר (21 ביולי 2010). 'אגדה של קורה': היוצרים "הגלגול" על spinoff החדש. יובש. וול סטריט הז'ורנל. מקור ב -8 במרץ, 2011.
7. ↑ ג'ין יאנג (w, א). חלק Promise 1 (25 בינואר 2011), קומיקס סוס שחור

8. ↑ 8.0 8.1 8.2 8.3 "הקול בלילה". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 28 אפריל 2012. מס '4, ספר אחד: אוויר

9. ↑ 9.0 9.1 9.2 9.3 "ברוכים הבאים לרפובליקת העיר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '1, ספר אחד: אוויר
10. ↑ ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (4 במאי 2012). מקור: ב -4 במאי, 2012.
11 ↑ 11.0 11.1 האגדה של אתר העיתונות קורה -. תיאורי אופי. יאקום הבינלאומי בע"מ (במרס 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.
12. ↑ ציור של ארנה Pro-כיפוף. אומת קורה(7 מרס, 2012). מקור: ב -17 במרץ, 2012.
13 ↑ האגדה של קורה:. ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (11 מאי 2012). מקור: ב -11 במאי, 2012.
14. ↑ "והזוכה היא ...". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של קורה. ערוץ ניקלודיאון. 12 מאי 2012. מס '6, ספר אחד: אוויר
15. ↑ "כשפגוש קיצוני". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 2 יוני 2012. מס '8, ספר אחד: אוויר
16. ↑ "מן העבר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 9 יוני 2012. מס '9, ספר אחד: אוויר
17. ↑ "הרוח של תחרות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 5 מאי, 2012. מס '5, ספר אחד: אוויר
18. ↑ "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר
19. ↑ "Aftermath". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 19 מאי 2012. מס '7, ספר אחד: אוויר

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית