Fandom

אווטאר Wiki

פאבו

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

גורש פאב על לנחם קורה

גורש פאב

מידע ביוגראפי

אזרחות

רפובליקה המאוחדת

תיאור פיזי

מין

זכר [2]

צבע עור

אדום

סוג העור

פרוה

מידע אישי

בעלות הברית

בולין, מאקו, קורה, נאגה, אסאמי סאטו

אויבים

אמון, סגן, שיויונאים

מידע כרונולוגי ופוליטי

עמדה

החמוס אש חיית המחמד של בולין, קמע אש חמוסים "

הצטרפות רפובליקת סיטי צוות אישי

הופעתו הראשונה

"ההתגלות"

השמע

די ברדלי בייקר

[תכנית] נוסף על גורש פאב

גורש פאב הוא החמוס אש שובב, גבר ששייך לבולין. למרות שהוא לעתים קרובות מסתבך בצרות, הזריזות וחדה שיניו להפוך אותו אמינה במצבים דביקים. הוא היה שותפו של בולין בפשע יותר מפעם אחת. הוא ידוע גם לשחק מתיחות על מאקו.

היסטוריה עריכה

כאשר בולין היה בן ארבע עשרה, הוא הציל את פאבו מחנות מגעילה חיית מחמד וגרם לו חיית המחמד שלו. הוא לימד את פאבו כיצד לבצע טריקים קרקס, וגרם לו לבצע אותם בבסיס הפסל של זוקו בתחנת העיר מרכזית במטרה להעלות את את השלושים אלף yuans דרושים לחמוסי האש להתחרות בטורניר אליפות אולימפי-כשף. כדי לבצע הטריק שלו, גורש פאב בולין לבושה במעיל והניח את תרבוש על ראשו. החמוס צריך ללכת על "הסולם של סכנה", שהיה קרש דק מוגבה על שתי כוסות, במהופך. כאשר הודיע ​​באופן דרמטי בולין המטרה של הטריק, גורש הפאב פספס את אות הכניסה שלו כמו שהוא היה עדיין מנקה את עצמו. לאחר דחיפה קלה מבולין, החמוס ניגש הקרש על רגליו הקדמיות והתהפך באוויר מעל הקרש, לנחות תוך איזון בכף קדמית אחד. עם זאת, הטריק הזה הרוויח בולין יואן אחד בלבד. פאבו ונגה וגורש פאב מריחים אחד את השני.

מאוחר יותר באותו הלילה, ואילו קורה, מאקו, והיו בדרך לנאגה המטה של ​​שלישיה האיום המשולשת לחפש בולין, הם מצאו גורשו פאב לאורך הדרך. נאגה רדפה אחריו עד פנס רחוב, אבל נסוגה כאשר קורה אמר לה ש" גורש פאב [היה] חבר, לא חטיף. " אחרי שתי החיות רחרחה אפו של זה, גורש פאב עצמו יושב על כתפיו של מאקו כמו כולם המשיכו לחפש בולין. עם זאת, החיפוש הפך למרדף כשהם מצאו בולין שנחטף על ידי שיויונאים. כאשר קורה ומאקו היו מנוטרל על ידי זוג חוסמי צ'י, גורש הפאב הצטרף נאגה במפחיד את האויבים הרחק מחברי האדם שלהם על ידי בלמים עליהם.

לאחר ההתכתשות ש, הם חזרו לחיפוש בעיר שוב, לכיוון פרק סיטי רפובליקה. גורש הפאב היה נוח מספיק עם נאגה לעמוד על ראשה כדי לקבל אותו לשתות מים מהמזרקה, ולאחר מכן נרדמתי על הגב שלה. לפני טורניר אולימפי-כשף, פאבו היה מקבל אמבטיה מבולין, משהו החמוס לא במיוחד לא מעריך. כשמאקו דחה הבקשות של בולין לייעוץ עד כה קורה, בולין פנה לחמוס, באומרו שהפאב ידע שהוא מדבר על "אהבה אמיתית".

לאחר בולין עדים מאקו וקורה נשיקה, גורש פאב ליווה אותו לNoodlery האצות של Narook ככשף אדמה ניסה להרגיע את רגשותיו של כאב ולקח לעצמו קצת אטריות גם כן. הם בילו את הלילה כולו לשם וכאשר מאקו בא לאסוף את בולין למחרת בבוקר, גורש הפאב שכב עם בטן נפוחה בקערה ריקה של אטריות. בולין התנגד לניסיונותיו של מאקו לשדלו לעזוב את המסעדה בציון שהפאב היה החברה היחידה שהוא יכול לסמוך עליו. כששני האחים עזבו את המסעדה, גורש פאב אחריהם על ידי הזזה יחד על בטנו, כמו שהוא לא היה מסוגל ללכת עקב הכמות הגדולה של אטריות שאכל. כאשר חמוסים האש נכנסו לזירה כדי להתחרות על התואר בטורניר, גורש הפאב ישב על כתפו של בולין, לבושים במדים מיניאטורי. לפני תחילת המשחק, הוא ביצע טריק קצר להציג את צוות. זמן קצר הוא הלך על רגליו הקדמיות לפני שקופץ דרך מטבע אדמה, מתוכם בולין הוציא באמצע, ואיזון בכף רגל קדמית אחת. גורש פאב חיסכון Ferretsפאבו האש נושך את החבלים כדי להציל את חמוסים האש.

לאחר המשחק, בחמוסי האש מצאו עצמם קשורים לאחת מקורות התמיכה של אליפות האולימפי-כשף ידי הסגן. גורש פאב שחו אל החברים שלו וסמן לו בולין ללעוס באמצעות החבל. כחמוס האש התחיל לכרסם בחבלים, בולין גאווה ציינו שפאב לא היה רק ​​"טריק פוני הפודל אחד". אם כי מוסח לרגע שבו יצא לדרך שיויונאים פיצוץ ופוצץ חלק מהזירה, גורש פאב לחתוך בהצלחה את כל החבלים, המאפשר לצוות לברוח ונותן קורה הסיכוי להשיב מלחמה. כמה ימים לאחר מכן, הוחלט כי איצטדיון אולימפי-כשף יהיה לסגור, ומאקו, בולין, וגורש הפאב מצאו מקום מגורים חדשים באחוזת סאטו. עם זאת, קורה לא היה מודע לזה והציע להם מקום לינה במקדש האוויר איילנד איתה. לאחר שנודע שהם עוברים לגור עם אסאמי, היא הייתה נסערת והחלה לעזוב את המקום. לפני יורד במדרגות, תפס בולין גורש פאב והעמיד פן שהוא מדבר לקורה, וביקש ממנה לבקר את האחוזה ביום המחרת. קורה צחק ואמר "אוקיי, פאבו".

למחרת בנדל"ן סאטו, גורש פאב שוחה בבריכה של אחוזתו של סאטו עם מאקו, בולין, ואסאמי, והמשיך לעשות את תותח של פסל צב אריה. להשוויץ כמה גדול חי חיי המותרות הייתה לקורה, בולין פיקד על אחד ממשרתי הבית כדי לייבש אותו, וקבע באטלר לא צריך לשכוח לו להתייבש "מאסטר גורש פאב", כמו גם, שישב על ראשו של בולין. לאחר שהתנגב במהירות, פרוותו של גורש הפאב התפיחה את, עם זאת, שניים צללו במהירות בחזרה לתוך בריכת שוב, למורת רוחם של השר המשקה. בעקבות הבריחה של הקבוצה מעזבון סאטו בספינת אוויר משטרה, גורש פאב נח על כתפו של בולין. לאחר התגלותו של הירושי סאטו כשיויונאי, גורש פאב עבר עם בולין, מאקו, ואסאמי למקדש האוויר איילנד. כשהוא ירד מכתפו של בולין עם הגיע לנמל של האי כדי לברך את נאגה, הבחין בו מילו, וג'ינורה הסביר לאחיה הצעיר את מה שהיה מינים גורשו פאב. עם זאת, איקי גילה עניין מועט באקספוזיציה האינטלקטואלית על גורש פאב, אלא צרח שהוא היה חמוד והחל לרדוף את היונק, למורת רוחו של גורש הפאב, שסנן לעברה לפני שברח. כאשר ikki חדל לרדוף אותה ואת הקבוצה החלה לנוע לעבר בנייני המקדש, גורש פאב כעת נאלץ במנוסה ידי נאגה, שרדף אחריו בשובבות. גורש הפאב המנחם קורה פאבו מנחם קורה.

באותו הערב, כאשר צוות של הסמל היה מחפש קורה, שנעלם לאחר שהיה עד למינויו של סייקון כמפקד החדש של המשטרה, גורש הפאב היה זה שמצא אותה יושב בדממה על צוק משקיף אנג זכרון איילנד. לשים לב איך היא הייתה עצובה, הוא זחל על הברכיים שלה והתחיל ללקק את הדמעות מפניה בניסיון להרים את מצב רוחה. כשהגיעו החברים שלה, גורש הפאב זחל חזרה על כתפיו של בולין ולתת סמל צוות יעשה את שאר המנחם. גורש פאב נשאר במקדש האוויר איילנד בעוד צוות הסמל סיירו בעיר, כמו גם בזמן בולין, מאקו, ואסאמי היו בכלא, וקורה נחטף. לאחר מכן היה לי בולין גורש פאב על כתפו כאשר שיויונאים תקף את האי, והלך עם בולין ואחרים כאשר הם נאלצו לרדת למחתרת. גורש פאב ושאר צוות הייתי סמל להתחבא עם גואמו ושאר מחוסרי הבית בעיר ברשת של מנהרות תת קרקעיות בעת ההמתנה לבואו של ארצות הכוחות. כאשר אסאמי לא היה מסוגל לאכול דייסת הרחוב ששמשה לקבוצה ושם אותו בצד, החמוס האש לקח את מלוא יתרונות של ארוחה חינם, מלחך אותו. לאחר כללי איירו חולץ לאחר שיויונאי מארב, פאבו ילווה אסאמי, בולין, בכלל, ונאגה אל ההרים לשים את שדה התעופה הסודי של הירושי מתוך הוועדה. לאחר שהגיע לפאתי שדה התעופה, אמר לי בולין נאגה וגורש פאב להישאר במקום בזמן שהוא והאחרים הלכו קדימה. הצמד מאוחר יותר לבוא לעזרתה של השלישייה לאחר שאבדו את הכרתו על ידי גדר החשמלית בלתי נראית המקיפה את השדה וקשור בתא בבסיס. נאגה הצליחה להסתנן לתוך השטח מחזיק באמצעות כוחה כדי לשבור את התא הפתוח ואילו גורש הפאב שחרר שלושה על ידי כרסום בחבלים שלהם, ומאפשר להם להשלים את המשימה.

יכולות עריכה

במספר ההזדמנויות, הוכיח את עצמו גורש פאב להיות מאוד זריז ואקרובטים, כגון כאשר הוא ביצע תעלולי קרקס ברחוב כדי לסייע לחמוסי האש לגייס כסף , כמו גם בטורניר אולימפי-כשף סופי. הוא גם הוכיח את עצמו יש שיניים חדות מאוד מסוגלת ללעוס באמצעות חבל, כמו גם את יכולות שחייה מצוינות.

מערכות יחסים עריכה

מאמר ראשי: מערכות יחסים של גורש הפאב

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר אחד: אוויר (气) עריכה

  • 103. "ההתגלות"
  • 104. "הקול בלילה"
  • 105. "הרוח של תחרות"
  • 106. "והזוכה היא ..."
  • 107. "התוצאות"
  • 108. "כשפגוש קיצוניים"
  • 110. "מפנה את הגאות והשפל"
  • 111. "שלדים בארון"
  • 112. "סוף המשחק"

טריוויה עריכה

  • כמו כמה דמויות אחרות, גורש פאב התגלה ב -23 ביולי 2011, בסן דייגו Comic-Con. [3]
  • בקוריאנית, גורש פאב הוא מונח המשמש לחיבה וזה גם יכול להיות "טיפשי שאתה". בטיבטי, שם גורשו פאב פירושו "פטרייה".
  • בריאן Konietzko ציינו בTumblr שהפאב היה בהשראת פוטה, "פנדה לכאורה, שני הגפיים האדומים שכבשה את ההערצה של הציבור היפני" לפני שנים במהלך ייצור הסדרה המקורית ". [12]
  • גורש פאב ממלא תפקיד דומה בסדרה כמו מומו עשה באווטאר: כשף האוויר האחרון.
  • בדומה לאופן מומו הופיע לראשונה בפרק השלישי של אווטר: כשף האוויר האחרון, גורש הפאב עשה את ההופעה הראשונה שלו בפרק השלישי של האגדה של קורה.
  • Skoochy נקרא גורש פאב "איזה קוף עכברוש", שהיה דומה לזה איך אנשים לעתים קרובות בטעות מומו בשביל להיות חלק אחר של בעלי החיים באופן שגוי. * גורש פאב, כמו כמעט בכל הבעלים החיים האחרים בשתי הסדרות, הוא השמיע די ברדלי בייקר.
  • גם משקל בטן העלייה במומו וגורש פאב בפרק החמישי של הסדרה שלהם. מומו אכל את האוכל בתא הכלא של המלך בומי וגורש פאב אכל אטריות עם בולין.
  • נאגה נחשבת גורשה פאב כחטיף כשהם נפגשו בפעם הראשונה, בדיוק כפי שתכנן לאכול סוקה מומו במהלך המפגש הראשון שלהם.

שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית