Fandom

אווטאר Wiki

קוה

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"זה היה זמן רב עבר מאז שהוספתי את פניו של ילד לאוסף שלי."
- קו לאנג "מצור על הצפון, החלק 2".

Koh

מידע ביוגראפי

אזרחות

רוח

גיל

עתיק

תיאור פיזי

מין

זכר

צבע שיער

שינויים עם פנים

מידע אישי

אויבים

הסמל Kuruk

מידע כרונולוגי ופוליטי

עמדה

רוח

סנוף

רוח

הופעה ראשונה

"מצור על הצפון, החלק 2"

הופעתו האחרונה

לברוח מעולם הרוח (בפועל) "שביט Sozin, החלק 2: המאסטרים הישנים" (פלאשבק בלבד)

השמיע

אריק טוד Dellums

גלריית תמונות (6)

 גנב הפנים היה אחד מהרוחות העתיקות וידע הרבים ביותר בכל עולם הרוח. זקן כמעט כמו אוקיינוס ​​ורוחות ירח, הוא היה האדם ידוע רק לזכור אותם את החצייה לעולם הפיזי, לוקח את הצורה של דגים קויים. הוא היה ישות מרושעת המתגוררת תחת עץ עתיק בעולם הרוח. בעל גופו של יצור ענקי דמוי מרבה רגליים, קו יכול לשנות את המראה של הפנים שלו לזה של כל באוסף שלו לפי רצון "מהבהב". [1] כאשר אדם רואה מישהו או במשהו מפורש רגש, קוה  תוכל לגנוב את פניו.

היסטוריה עריכה

קו  ללא הצלחה מנסה להפחיד את אנג במטרה לגנוב את פניו.

כאחד מהרוחות העתיקות, קו דיבוק כמות עצומה של ידע בתחום הרוחני והישויות שהתגוררו בו. כאשר Ummi והסמל Kuruk מתחתנים, Koh פיתה Ummi לעולם הרוח, שבו הוא גנב את הפנייה ולכד אותה לנצח כעונש על הדרכים היהירות של Kuruk. [2] Kuruk היה נחוש לסיים את חייו של קו, אבל כאשר נפגשו שניים, סמל העבר לא יכל ללכת עם זה עד שהוא הבין שמביא לסיום את הרוח הייתי גם להרוס את אהבת חייו. [3] למרות פעולות נקם של Kuruk, קו עצמו יתקיים לא טינה אישית נגד אנג, כפי שהוא היה שונה גלגולו של הסמל. [4]

אנג עתר לקו מידע בנוגע לירח ורוחות אוקיינוס, טווה ולה, שבו הזהיר את הקו האישי של סכנה ממשמשת ובאה הרוחות מתמודדות. כאשר אנג בקש את מיקומם בעולם בני התמותה, הרוח הישנה לא ספקה תשובה ברורה ורק ציינה שהם הפכים, לנצח מסתובבים. כשהוא ספר לי אנג שהוא כבר פגש את הרוחות, גנב הפנים בקושי החמיץ הביטוי של אנג של התגלות כשהוא הבין שאת זהותם של Tui ולה היו דגים הקויים באואזיס הרוח.

לפני אנג עזב, הקו אמור היה להיפגש שוב, [4] שהם עשו כאשר אנג מצא את עצמו בעולם הרוחות, לאחר שהכה בו הברק של אָ‏זּ‏ולַ‏ה בקטקומבות Crystal של הישנה בה סינג סה. [5] שבמפגש, Koh ניסו לגנוב את פניו של הסמל הצעיר לפני שהוא מתיישב עם אווטרים האחרונים האחרים.

אישיתעריכה

כרוח עתיקה, הקו היה כוח מסוכן שאין להקל עם, אם כי היקף כוחו מעולם לא הראה. Koh גנב את פניו של מישהו או משהו שהראה רגש אליו, ובגלל זה מי שפנה אליו הוזהרו להישאר חסר הבעה ואילו בנוכחותו. הוא היה בעל אישיות סדיסטית, כל זמן ניסה לגרות השמץ של רגש ממבקריו באמצעות הפחדתם עם מפלצת כמו המראה או מתגרה בם בפרצופיו הרבים שלו.

עם זאת, מעשיו של Koh הציעו לו היה לא מוסרי ולא רעים לגמרי. הוא גנב את פניו של Ummi להעניש הסמל Kuruk ליהירותו, אבל אמר לי רצון אנג המיקום של הירח ורוחות אוקיינוס, והם היו בסכנה, והוביל אותו לחיי אווטאר העבר שלו. הוא היה מעורפל ולעתים קרובות דבר בחידות.

הפנים של קוהעריכה

  הפרצופים המוכרים של  קו.

אלה הם כמה מהפרצופים הרבים שנגנבו על ידי קו. הם מופיעים כפי שהם מופיעים בתמונה, משמאל לימין.

■ נקבה נו מסכה, פניו לבנות עם שפות אדומות וסימני עיניים אפורים. אלה היו הפנים שלבשו קו בתדירות הגבוהה ביותר.
■ בפני אף כחול מתולתל זנב מאנג הקוף חסר הפנים הבחין מחוץ המאורה של הקו. [6]
■ Ummi, אשת שבט מים דרומית עם שיער ארוך גלי חום ועיניים חומות, שהיה ארוסתו של הסמל Kuruk.
■ פניו של גבר מזוקן והמשופם. זה מבוסס על מסכה נו אחרת. לפני הופעתו הראשונה של הסמל Kuruk בתכנית, כמה אוהדים האמינו פנים שזה יהיו זה של הסמל שניסה להרוג את הקו.
■ הפרצוף של ינשוף עם נוצות בצבע חום בהירים ועיניים ירוקות.

■ בפני אונים כחולים, מזכיר את מסכת הרוח הכחולה שלבשה Zuko. הקו עבר לפנייה זו כאשר הם מבטאים את רגשות קיצוניים.

■ פניו של איש זקן עם שפם לבן ועיניים כחולות. זוהי מסיכה אחרת המשמשת בתיאטרון הנו.
■ פניו של גבר צעיר עם שיער חום ועיניים אפורות. הוא היה חייל אומת אש. [1]

הופעות עריכה

 ===אווטאר: כשף האוויר האחרון===

 ===ספר אחד: מים===

(水) ■ 120. "מצור על הצפון, החלק 2"

ספר השנייה: כדור הארץ (土) עריכה

לברוח מעולם הרוח ■ הפרק 1: Roku Avatar ■ פרק 2: הסמל Kyoshi ■ פרק 3: הסמל Kuruk ■ פרק 4: הסמל Yangchen

ספר שלישי: אש (火) עריכה

■ 319. "שביט Sozin, החלק 2: המאסטרים הישנים" (פלאשבק)

טריווית עריכה

  ריח הרע מפי ■ של הקו כמעט גרם אנג סדק בזמן לא מראה רגש, למרות הפרצופים המפחידים של לשעבר. [6]
■ הקו קבע כי הוא גנב את פניו של Ummi "לפני כשמונה או תשע מאה שנה", כאשר בפועל הסמל Kuruk חי רק כארבעה מאה שנים קודם לכן.
■ גם לאחר Koh גונב את פניו של בעל חיים או של אדם כמותו, שהיצור עדיין שורד, ראה עם קוף שהיה עדיין מחוץ למאורה של Koh אף שאבד את פניו. עם זאת, זה היה ברוח העולם שבו אוכל, מים, ואוויר לא יכולים להיות חיוני כמו בעולם האמיתי.
■ שמו דומה למילה היפני "קאו" (颜), שפירושו "פנים".

■ קו יש כמה קווי דמיון Níðhöggr, הדרקון של מיתולוגיה הנורדית שמכרסם באחד משלושת שורשי Yggdrasill, עץ העולם. לעתים הוא האמין כי השורשים לוכדים את החיה מהעולם, בדומה לעץ שבו קו חי.

■ קו גם נראה כבר בהשראה הגדולה זקנות מיצירותיהם של HP לאבקראפט, המבוסס על הידע שלו הסוכן, הצורה דמונית, והמאורה מסויטת.

הפניות עריכה

1 ↑ 1.0 1.1 מסמל גדול:. האתר הרשמי של כשף האוויר האחרון, במקור על Nick.com (קישור). כבר לא מעודכן.

2 ↑ לברוח מעולם הרוח:. ספר סמל Kuruk מחובר קומיקס.

3 ↑ האגדה של Korra:. ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012). מקור: ב -6 באפריל, 2012.

4. ↑ 4.0 4.1 "המצור על הצפון, החלק 2". אהרון Ehasz (סופר) ודייב Filoni (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 2 דצמבר 2005. לא. 20, ספר אחד: מים
5. ↑ "צומת הדרכים של גורל". אהרון Ehasz (סופר) ומיכאל דנטה DiMartino (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 1 דצמבר 2006. לא. 20, ספר שנייה: כדור הארץ
6. ↑ ​​6.0 6.1 תוספות לAvatar "המצור על הצפון, החלק 2" ברשת Nicktoons.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית