Fandom

אווטאר Wiki

קיושי

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

תבנית:Icons

אווטאר קיושי

虚 子 קיושי

מידע ביוגראפי

אזרחות

אי קיושי, ממלכת האדמה

מוצא אתני

ממלכת האדמה

גיל

230 במותו [1]

נולד

312 BSC

מת

82 BSC

קודם

קורוק (כאווטאר)

יורש

קוקו (כאווטאר)

תיאור פיזי

מין

נקבה

צבע שיער

חום

מידע אישי

בעלות הברית

קוקו, כדור הארץ ה -46 מלך, דאי לי, כל אווטרים, עוד ...

אויבים

סנטר האוהדים הכובש, של צ'ין

נשק של בחירה

האלמנטים, מאווררי מלחמה

לחימה בסגנון (ים)

כשפות אדמה ,כשפות אש,כשפות אוויר,כשפות מים, Tessenjutsu

מידע כרונולוגי ופוליטי

מקצוע גלגול כשפות אדמה מדריך

עמדה

אווטאר מומש במלואו

הצטרפות תושבי האי קיושי רוח

הופעתו הראשונה "מקדש האוויר הדרומי" (פסל) "מצב אווטאר" (חזון, אין קווים) "יום אווטאר" (תפקיד דובר)

הופעתו האחרונה "השביט של סוזן, חלק 2: המאסטרים ישנים" (תפקיד דובר) "סוף המשחק" (חזון)

השמע

ג'ניפר הייל

סמל אישי של קיושי היה סמל ממלכת האדמה יליד להצליח מייד אווטאר קורוק ורוקו אווטאר הקודם. היא נפטרה בגיל 230, והרוויח אותה בתואר של אדם ידוע הוותיק ואווטאר. קיושי היה אישה גבוהה מאוד, בעל רגליו של כל סמל הגדולות ביותר. כלי הנשק המסורתיים שלה היו אוהדי מתכת זהובים, שב בנוסף להתנהגותה של שמלה וסגנון של לחימה, אומצו על ידי הלוחמים של קיושי האי קיושי , מולדתה. שלא כמו יורשיו, רוקו ואנג, קיושי נקבע כי רק צדק אמיתי יכול להביא שלום, ולא היה לו נקיפות מצפון על הריגת אויבים כדי להשיג מטרה זו. שימוש בשיטות אלה, היא הייתה סמל אישי יעיל בדרך כלל. עם זאת, קיושי הקים לי דאי, החלטה שהיא עמוקה התחרטה בשל כוחם, שליטה ושחיתות סופו של דבר.

היסטוריה עריכה

חיים מוקדמת עריכה

קיושי נולד בשנת 312 BSC בחץ אי מחוץ לקצה הדרומי של ממלכת האדמה שתהפוך יום אחד קיושי איילנד. היא, כמו כל אווטרים, שולטת בכל ארבעת האלמנטים ומדינת הסמל האישי.

עצירת צ'ין הכובש עריכה

קיושי וצ'ין קיושי הלחימה צ'ין אווטאר הכובש. Thailog

במהלך חייו של קיושי, שלטונו של מלך האדמה ה -46 היה לא פופולרי בקרב התושבים של ממלכת האדמה. משתמשים בזה לטובתו, מצביא בשם צ'ין פתח במלחמה כדי לכבוש את היבשת. הוא היה מוצלח עד שהגיע לחץ האי שבו חי קיושי. כשהוא סרב להקשיב לקיושי, היא התעמתה איתו והפריד את חצי האי מהיבשת באמצעות שילוב של כל ארבע אומנויות כיפוף, ויצר אי קיושי ובכך להגן על מולדתה מאיומים שלאחר מכן, כגון מצביא. צ'ין ממורמר שנשאר עומד על קצו של צוק, אשר לאחר מכן התמוטט מתחת לרגליו, וגרם לו ליפול אל תוך הים, שבו הוא טבע בהמשך. מותו הוביל את העולם לעידן של שלום גדול.

בגלל מעשו של קיושי, אנשי כפר צ'ין ביבשת נוסדו יום הסמל להשמיץ קיושי, וכל אווטרים אחרים אחריה, למותו של מנהיגם. האנשים של קיושי איילנד, בינתיים, נוסדו "יום קיושי" באותו היום כמו יום אווטר, לכבד את יצירתה של האי והשבת שלום לכפר שלהם. הם גם הקימו הטוטם גדול, ומעליו פסל של קיושי בזכרונה.

היסטוריה עם מלך האדמה ה -46 עריכה

קיושי תבוסות guardsקיושי של מלך האדמה להביס שומריו של מלך האדמה. Natsu11

מתישהו אחרי עימות שלה עם סנטר, קיושי זומן לבה סינג סה לבקשתו של מלך כדור הארץ, שכן כלל לא פופולרי שלו שהובילו למרד איכרים בעיר. עד שהגיע לעיר קיושי, האיכרים כבר הרסו את כל מה שייצג את "הממשלה הישנה", הכולל ממצאים היסטורי ותרבותיים עתיקים ויקרים ערך. המלך דרש ממנה להפסיק את המרד בכל האמצעים נדרשים. עם זאת, סרב נחרץ קיושי, וקבע כי לא יהיה זה נכון עבורה לעשות זאת. זעם על התרסתה, מלך האדמה הורה למעצרה, אבל תצוגה של כוחו של הסמל ואזהרה המאוימת לפשרה. מלך האדמה הסכים לתת את איכרי קול בפסק דינו, ואילו קיושי בתורו הסכים להגן על המורשת התרבותית של בה סינג סה מחילול נוסף. ואז היא המשיכה לאמן את המחלקה עילית של כשפי אדמה, אם כי השחיתות הבאה שלהם הכבידה על קיושי בחיים שלאחר מותה.

מוות עריכה

קיושי נפטר בשנת 82 BSC בגיל 230, מה שהופך אותה אווטאר והאנושיים העתיקים ביותר בהיסטוריה. בתה קוקה הצליח כמנהיג של קיושי איילנד, ורוח אווטאר עברה על רוקו האם של אומת האש .

הופעתה בחייו של אנג עריכה

קיושי appearsקיושי מפגין את עצמה דרך אנג. ליידי Lostris

במהלך נסיעתו לאי קיושי, אנג נצפה בפסל שהוקם לכבודה. היא הופיעה לאחר מכן בחזון כמו כדור הארץ האחרון בבריטניה האווטאר כאשר אווטאר רוקו הסביר את אופייה של המצב לאווטאר אנג. קיושי לידי ביטוי את עצמה דרך אנג, כפי שעשה ברוקו היפוך החורף, להעיד במשפט להוכיח את חפותו של הסמל, למרות שהיא הודתה בהריגת צ'ין תוך כדי כך. לפני הגעתו של כוכב השביט של סוזן, אנג זימן את רוחו של קיושי, מבקש עצה כיצד להביס את פיניקס המלך Ozai בלי להרוג אותו. קיושי הזכיר לו שסיומה הכוחני של צ'ין המלחמה של הכובש לדומיננטיות הביא עידן של שלום גדול. אנג ציין כי היא לא הייתה אחראית באופן ישיר למותו של צ'ין, בטענה שהיא הייתה תוצאה של היהירות שלו. קיושי אמר שהיא לא ראתה שום הבדל בזה, ואמר לו שהיא הייתי עושה כל דבר כדי לעצור את הסנטר. אנג התחרט ייעוץ קיושי בעניין מורכב זה אחרי ששמע את זה.

הופעתו בחייה של קורה עריכה

אווטאר קורה וכל אווטרים האחרונים שחזור הכיפוף של קורה. ליידי Lostris

קיושי, לצד רבים אחרים אווטרים האחרונים, הופיע לקורה אחרי שהיא איבד אותה כיפוף לאמון. הופעה זו הייתה נציג של קורה יצירת חיבור עם הצד הרוחני שלה ולצורך של בעל כיפופה שוחזר.

יכולות עריכה

כסמל, קיושי היה מסוגל לכופף את כל ארבעת האלמנטים ולהיכנס למדינה כרצונו האישי. ההישג המרשים ביותר שלה היה שימוש בסמל המדינה להפריד בין חצי האי ביתה מהיבשת ממלכת האדמה, ולדחוף אותו הרחק אל ים כדי ליצור אי קיושי. כדי לעשות זאת, היא ראשונה לקצץ למעטפת של כדור הארץ עם earthbending לנתק את היבשות, ולאחר מכן השתמשתי בשילוב של כל ארבעת האלמנטים כדי לדחוף החוצה את האי לים. [3] זהו אחד משני המקרים הידועים בי קיושי משמש סמל המדינה;. השני היו כשהיא רחפה שני פסלי badgermole מסיביים בפלאשבק [7]

קרובי משפכה עריכה

הופעות עריכה

אווטאר: כשף האוויר האחרון עריכה

ספר שני: אדמה (土) עריכה

  • 201. "מצב אווטאר" (חזון, אין קווים)
  • 205. "יום אווטאר"

לברוח מהעולם הרוחות עריכה
  • פרק 2: אווטאר קיושי

ספר שלישי: אש (火) עריכה

  • 319. "השביט של סוזן, חלק 2: המאסטרים ישנים"
  • 321. "השביט של סוזן, חלק 4: הסמל האישי אנג" (חזון, אין קווים)

האגדה של קורה עריכה

ספר אחד: אוויר (气) עריכה

  • 112. "סוף המשחק" (חזון, אין קווים)

טריוויה עריכה

  • על הכפתור הזהוב על משמר הזרוע הימנית של לוחמי קיושי, ועל אוהד שהפסל של דמות קיושי שנערך לפנייה, הוא המילה 京. אוהד האחר, זה שעל זרועו המושטת שלה, הוא המילה 士. ביפנית, 京 士 מבוטא "קיושי" ותרגם כמו "סמוראי הון." עם זאת, בציור הקיר בקבר שלה, השם שלה הופיע כ虚 子 (קיושי ביפנית, כמעט הומופון עם 京 士, אבל עם הקול 'O' קצרה יותר). [3] קיושי (虚 子) הוא שם נכון ביפנית כמו, למשל, משורר Takahama קיושי (高 浜 虚 子).
  • בפרק "מקדש האוויר הדרומי", קיושי היה לראות בצד ימין על הציור בבית המקדש האישי של ממלכת האדמה. עם זאת, הפסל שהפסל של רוקו קדם במקדש האוויר הדרומי הוא לא של קיושי.
  • אווטאר קיושי חי עד 230 שנים, מה שהופך אותה לאווטאר החיים הארוך ביותר בהיסטוריה, , כמו גם האנושי הידוע העתיק ביותר. * היו לה גם לרגליו של כל אווטאר הגדולות ביותר, והייתה דמות המוכרת בגודלה במונחים של גשמיות, וכשראה את צ'ין התמודדות הכובש ב" יום אווטאר ", ואת הזמן שהיא מתמודדת השומרים של ה -46 מלך האדמה, שהיא באופן ברור מופיעה שתיים שלושה ראשים גבוהים יותר מאשר אותם.
  • קיושי הוצג להיות סוג פשוט יותר של אווטאר, ולא מנסה לעשות שלום עם כובש ומנסה לשכנע אותו לסיים את שלטון הטרור שלו הייה כמו אנג, קיושי הייתי פשוט בסופו של אותו אם היה לה ל.
  • בקומיקס Chibi, קיושי היה מורה להתעמלות, אשר הוא מקרי, כפי שהשם שלה מתורגם פירושו "מורה".
  • קיושי הוא דמות הידועה הראשונה שיש לו צאצאים.
  • קיושי סיפר למלך כדור הארץ ה -46: "איך אתה מעז להמרות את האווטאר שלך?" ביטוי דומה היה בשימוש על ידי שליט האש סוזן ל אווטאר רוקו : "איך אתה מעז, אזרח אומת האש, האש שלך לטפל באדון בדרך זו?"

מורשתו ועבודתו כאווטאר של * אווטאר קיושי החלה שתי קבוצות: לוחמי קיושי והדאי לי, שניהם אזולה עשתה שימוש לכבוש בה סינג סה.

  • למרות כשפית אדמה לפי לאום ועמדת מחזור אווטאר, אווטאר קיושי הופיע בסדרה לנצל כשפות אוויר הרבה זמן, וזה אירוני אמנות ההתנגדות של שכן הוא כשפות אדמה , בדומה לאנג שמשמש לעתים קרובות כשפות אדמה למרות שנולד ככשף אוויר, ו קורה מי שמשתמש כשפות אש רוב הזמן למרות שהיא כשפית מים על פי לאום.
  • קיושי,רוקו, ואנג ידוע לכל מתריס המנהיג (ות) של המדינות שלהם. קיושי, בתחילה, סרב לסייע למלך כדור הארץ ה -46 כשהוא ביקש ממנה לסייע במרד האיכרים בסינג סה. רוקו כמעט הרג את אש יהוה סוזן, בניסיון להפסיק את הפעולות האימפריאליסטיות שלו, ואנג לא זז למקדש האוויר המזרחי, כאשר נאמר לו, ובמקום זאת נמלט ממקום.
  • קיושי מעולם לא ראה אותה בלי איפור חתימה.

פתיחת קיושי כשפות אדמה קיושי ברצף הפתיחה של האגדה של קורה. ליידי Lostris

  • כישורי כשפות אוויר של קיושי אולי מוגבר או מתועל דרך האוהדים שלה באותו אופן שאנג השתמש צוות הדאון שלו כדי לסייע כשפות אוויר . בנוסף, מעולם לא ראה את קיושי כיפוף תוך sans לא חמושים רצף הפתיחה של האגדה של קורה.
  • קיושי מוצג ככשפית האדמה ברצף הפתיחה של האגדה של קורה. כמו כן, זה גורם לה האדם הראשון שראה בסדרה.
  • קיושי מעולם לא ראה כשפות אש.
  • קיושי היה הסמל הראשון ליצור תסבוכת חדשה באמצעות כיפופה כשהיא מופרדת חצי האי מהיבשת, יצירת האי קיושי . אנג הייה עושה משהו דומה על ידי יצירת מאות איאי מקדש אוויר של שנים מאוחר יותר.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית