Fandom

אווטאר Wiki

קרב על יו דאו

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"אדמת המלך קואיי, יראה מי אתה נלחם! אומת אש, כן, אבל גם כדור ארץ הממלכה, שבט מים, ועכשיו, נומד אוויר".

- אנג לכדור ארץ המלך קואיי בחלק ההבטחה 3.

קרב על יו דאו

מידע כללי

קודם

ניסיונות התנקשות שליט האש זוקו

במקביל

תנועה הרמונית שיקום

תאריך

101 ASC

מקום

יו דאו

תוצאה

שבת שלום בין אומת אש ואדמת הממלכה קריסתה של תנועת שיקום ההרמוניה יו דאו ומושבות אומה אחרות ישנות אש שוהים בארץ ממלכת שטח

לוחם

אומת אש התנגדות יו דאו

------------------------------

חברים נבחרים של סמל צוות

אדמת הממלכה לוחמי חופש

------------------------------

חברים נבחרים של סמל צוות צוות ביפונג

מפקדים

שליט האש זוקו קורי Morishita

------------------------------

אווטאר אנג

כדור ארץ המלך קואיי כללי איך כשפי חול

------------------------------

טוף בייפונג סוקה

כוחות מעורבים

חיילי אומת האש חיילים ללא כיפוף שבעה טנקים טונדרה פרשי קרנפי קומודו שליט האש זוקו יו דאו מיליציה קורי Morishita יחס של בוז

------------------------------

אווטאר אנג קטרה

חיילי ממלכת האדמה חיילים ללא כיפוף רויאל משמרות כשפי אדמה ארבעה טנקים כשפות אדמה המופעל כללי איך לוחמי חופש סמלרבי לון שות

------------------------------

טוף בייפונג סוקי סוֹק‏ה האופל הו טון Penga

הופעות

הופעה ראשונה

חלק האפתחה 3 (רק הופעה)

הקרב על יו דאו היה קרב מכריע לעתידה של מושבות אומת האש באדמת בריטניה, והביא לקריסתה של תנועת שיקום ההרמוניה.

עריכת רקע

אחרי אש ש שליט האש זוקו הסיר את תמיכתו לתנועת שיקום ההרמוניה, אווטאר אנג וקטרה נפגשו עם המלך קואיי כדור הארץ כדי לדון במצב הנוכחי ביו דאו. מלך כדור הארץ, רוצה לעמוד על שלו במקום להיות חלש כפי שהיה בעבר, הצהיר כי הוא מתכוון לארגן את כחותיו כדי "לאכוף הרמוניה" ביו דאו. אנג התחנן ממנו שלא לנקוט בפעולה דרסטית כזאת, כדי שקואיי השיב כי בכך שלא מסכים איתו, אנג עכשיו היה נגדו.

בינתיים, באש אומת הארמון המלכותי, זוּקוֹ הודיע ​​על הפלישה המתוכננת של כדור ארץ מלך יו דאו. על מנת להגן על תושבי מדינתו, אש יהוה הגיב במכין את הצי שלו כדי להילחם בצבאו של קואיי למען מניעת אזרחי אומת האש שמנאלץ לעזוב את המושבה. [1]

ב האקדמיאת כשפות המתכת ,בייפונג טוף וסוֹק‏ה התעמתו סוקי, רכיבת בלון מלחמה, על אומת האש וצבאות ממלכת כדור הארץ ובראש כלפי יו דאו. טוף וסוֹק‏ה הסכימו לעזור תנסו לעצור את צבאו של זוּקוֹ מלהגיע למושבה, והשלושה יצאו לדרך כדי למצוא את צבא אומת האש מתקרב. [2]

קרב עריכה

בשלב זה, הורה סמלרבי

אספסופה לתקוף יו דאו, והם פרצו את הקירות של המושבה. היא ולון שות גילו עם ההליכה למושבה שמלגלג היה במערכת יחסים עם הקורים Morishita, להכעיס סמלרבי

. לעגם הסביר כי יו דאו היה חלק משתי מלכות כדור הארץ או אומת אש, אבל לפני שדברים יכולים להיפתר לחלוטין, מפגין החל לתקוף אותם. התנגדות יו דאו, בראשותו של קורים, והאספסוף של סמלרבי

התחיל להילחם, אבל לא עבר זמן רב, הכדור הגיע צבא הממלכה.

בינתיים, טוף, סוֹק‏ה, וסוקי התגנבו מחתרת מתחת לצבא אומת האש הפולש. מלמטה, טוף כישפה הדרך לאחד הטנקים טונדרה, ושליטה מאובטחת 3 על זה. סוֹק‏ה לאחר מכן הגיע עם רעיון להשבית את כל טונדרה טנקים, ושאל את סוקי להרים אותן כדי להיות לצד כטנקים רבים ככל האפשר.

טוף כישפה את הברגים מטנקי טונדרה, להשבית אותם.

חזרה למושבה, המועדון הרשמי סמל אנג המאוורר מיו דאו הגיע לסייע אנג, אבל הוא דוחה את תמיכתם. כללי איך קוראים צו הקובע כי המושבה של יו דאו היא משם ייקח את ממלכת האדמה . צבא אומת האש הגיע לאחר צו הקריאה, וכיצד התחנן באנג לסיים את הקרב על ידי הריגת זוּקוֹ. עם זאת, אנג לא רצה לנקוט בפעולה כזאת, וניסה לדבר בהיגיון עם איך. סוֹק‏ה וטוף הופיעו מהאחד הטנקים הסמוכים, ועל הפקודה של סוֹק‏ה, טוף כישפה את כל הברגים מטונדרה טנקים סביבם, למעשה להשבית אותם. העובדה זו גרמה לשני הצבאות נלחמים כדי להתחיל ברגל, מה שגרם אנג להיכנס למדינת הסמל להפסקת האלימות. קָ‏טַ‏רַ‏ה מצליפתו ממצבו, להביא אותו מהקרב. כאן, קָ‏טַ‏רַ‏ה הודה באנג שכשהיא ראתה את משפחת Morishita, היא גם ראתה את עתידם כמשפחה רבה תרבותית, ובקש ממנו למצוא מקום שבו הוא יכול לקבל את בהירות המחשבה כדי להפוך את ההחלטה הנכונה.

באזור הקרבות, חברי מועדון המעריצים הרשמי של אווטאר אנג מנעו על הצבאות מלהרוג אחד את השני. בעת הצגה זו, קָ‏טַ‏רַ‏ה בא עם תכנית לעשות את אותו הדבר: סוֹק‏ה וטוף יפורקו מנשקו חיילי אומת אש בזמן שהיא עבדה על כוחות כדור ארץ הממלכה. אחרי שהם הסכימו לעשות זאת, כולם ירדו לשדה הקרב. סוקי וטוף היינו בנחיתות מספריות במהירות על ידי כמות חיילי אומת אש לתקוף אותם, אבל בדיוק כשהיה נדמה שהם הולכים לקחת את, הו טון, Penga, ואחד הכהה הופיע פתאום, שהביס את כל החיילים עם כשפות מתכת .

קָ‏טַ‏רַ‏ה החל לתקוף חיילי ממלכת אדמה עם כשפות אדמה, אבל כשראיתי את בלון המלחמה של כדור הארץ מרחף מעל המלך, היא כישפה קרח ספירלה כדי להניע את עוצמה לבלון במהירות. היא הגיעה כדי לראות קואיי יושב לבד בפנים, אומרת שהוא רוצה להוכיח שהוא היה אמיץ מספיק כדי להילחם בשדה הקרב עם חייליו. אחרי קצת שיחה, קָ‏טַ‏רַ‏ה שכנע אותו לרדת מבלון מלחמתו כדי לפגוש את אנשי החלטותיו מושפעות.

אש יהוה זוּקוֹ מתמוטט, שהסתיים הקרב.

כהמשך הלחימה הסלימה, קרן האור פרצה לפתע במרחק. אנג נכנס למדינת הסמל, והוא ברח לכיוון המושבה. בתצוגה מסיבית של כשפות אדמה, הוא חלק את המושבה משדה הקרב. עם זאת, בתהליך, אש יהוה זוּקוֹ נפל לתהום והחל צנח אל מותו, אבל אנג תפס את ידו, הציל אותו מהאבדון. כאנג יצא מדינת אווטר, קָ‏טַ‏רַ‏ה ומלך האדמה הגיעו. אנג החל להסביר לי קואיי שהוא לא רק נלחם אומת האש, אבל המדינות האחרות, כמו גם, כולל אנג של, הולכות ואומרים שהוא נלחם בסוג חדש לגמרי של עולם והמושבות לא צריך להיות מופרדות. קואיי הבין שמעשיו היו שגויים, ומנגד, זוּקוֹ הבין כי מעשיו שלו היו מוצדקים, וגרם לו להתמוטט והקרב עד סופו. [2]

הפניות עריכה

1. ↑ ג'ין יאנג (w), Gurihiru (א). חלק ההבטחה 2 (מאי 31, 2012), קומיקס סוס שחורים

2. ↑ 2.0 2.1 ג'ין יאנג (w), Gurihiru (א). חלק Promise 3 (26 ספטמבר 2012), קומיקס סוס שחור

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית