Fandom

אווטאר Wiki

שלישיית האיום המשולש

248דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מידע כללי עריכה

מנהיג(ים):

חברים בולטים:

מיקום:

מטרה:

  • פשע מאורגן

הופעה ראשונה:

  • "ברוכים הבאים לרפאבליק סיטי"

"שלישיית האיום המשולש", מכונת גם "השילוש המסוכן", הוא האגון הגדול ביותר הארגוני הפשע הפועלים ברפאבליק סיטי. בראשות זולט "מכת ברק", הם הכנופיה היחידה שמורכבת מכל סוגי הכשפים (מבלבד אוויר) בעוד שאר הארגונים בעיר מורכבים מכשפים מאותם סוג אלמנטים. "שלישיית האיום במשולש" פועלת בחלק האחורי של מסעדה ליד התחנה המרכזית של רפאבליק סיטי. מרכז העיר נחשב לטריטוריה שלהם פחות או יותר, עם זאת, כל הכנופיות של העיר מעורבות כל זמן במלחמות טריטוריאליות. חברי "השילוש המסוכן", כגון שידי שין, ידועים כמגייסים כוח אדם בתחנה המרכזית של העיר למצבים של מלחמת כנופיות. חברי הכנופיות ידועים כשולטים על תושבי העיר בעזרת הכשפות שלהם בדרך כפייתית ומצב זה יצר בעיות חמורות בעיר מצד הלא כשפים מה שגרם למרד השיוויונאים.

היסטוריה עריכה

"שלישיית האיום המשולש" החלו כשלישייה רגילה, אבל לאורך זמן, תחת הנהגתו של זולט, הם גדלו לתוך סינדיקט פשע מאורגן, ועד מהרה הפכו לשלישייה החזקה ביותר מבין כנופיות רפאבליק סיטי. הם ידועים לשמצה בסחיטת בעלי חנויות, גניבת משלוחים, וסחיטת אנשי ציבור.

"רפאבליק סיטי המולה" עריכה

"רפאבליק סיטי המולה" הינה סדרת נספח ל"אגדה של קורה" והיא טרילוגיה בעלת 3 פרקים קצרים במיוחד המציגים את ההיסטוריה של מאקו ובולין כיתומים ברחוב ואת העבר המעורב שלהם עם ארגון הפשע "שלישיית האיום המשולש". הסדרה הקצרה ערוכה באנימציה שונה מ"האגדה של קורה" ושודרה בשפה האנגלית בערוץ ניקולודיאון ואין לה דיבוב או תרגום לעברית. פרקים אלו נועדו להשלים פערים בעבר של מאקו ובולין עם חיי ההישרדות לאחר שהוריהם מתו, לכן הם אינם הכרכים באופן מוחלט. מבין "שלישיית האיום המשולש" מופיעים בסדרה זו רק זולט "מכת ברק", ראש הארגון ושידי שין. בפרקים מאקו ובולין עושים את העבודה שלהם בכנופיה והם הולכים לאנשים ומבצעים הימורים לא חוקיים מטעם שידי שין. ההימורים הם על כשף האדמה טוזה שמשחק ב"אולימיפשכף". במקרה זה הוא משוחד להפסיד את המשחק, בולין הנאיבי עצוב לראות אותו מפסיד אז מאחורי הגב של שידי שין הולך ומבקש מטוזה לנצח. בזירה טוזה מקשיב לבולין ובולין חושף את עצמו בפני שידי שין וזולט, שידי שין מתעצבן, בולין ומאקו בורחים, שידי שין משתמש בכשפות מים בפעם היחידה שאי פעם הראו אותו אבל טוזה מגן על בולין ועל מאקו, זולט מתעצבן ואומר שזה בזבוז זמן ושהם הולכים.

"האגדה של קורה" עריכה

"ברוכים הבאים לרפאבליק סיטי" עריכה

בפרק "ברוכים הבאים לעיר הרפובליקה" "פינג דו בוהן", וייפר וכשף האדמה באו לביקור שגרתי בחנות הגרמופון כדי לאסוף כסף מהבעלים, הספק הודיע ​​להם שהעסק היה איטי באותו שבוע, והוא לא יכול לשלם את האגרה שהכנופיה דרשה. וייפר איים עליו, ואמר כי הכנופיה יכולה להזניח את עסקי הגנה אם הוא סרב לשלם. מבוהל, הבעלים הציע פטיפון בחינם כדי לפצות על הכסף, אבל הם לא קיבלו את ההצעה בנימוק ש"החבר כאן, הוא לא חובב מוזיקה". הם הרסו את הפטיפון, ורק איימו עליו שוב. כאשר קורה התערבה, אף אחד מחברי הכנופיה לא ידע את זהותה ולא היה להם חששות כלל ללעוג לה ובאותה נימה, פנה אליה וייפר ואמר לה שברור שהיא לא יודעת שהיא נמצאת בשטח "השילוש המסוכן" והם הולכים לשים אותה בבית החולים. בתגובה קורה אמרה שהם אלו שיצתרכו בית חולים ולטובתם, היא מקווה שיש אחד באיזור. במקום בו אף אחד לא מעיז לדבר כך אל "השילוש המסוכן" מגיעה מישהי שמדברת ככה לוייפר, מה שגרם לו להתעצבן מאוד ולהתחיל קרב כשפים. חברי הארגון הובסו בזה אחר זה וגילו שמולם עומדת האווטאר. "השילוש המסוכן" עשו משהו שלא מתאים לכבוד שלהם, הם ברחו ומפני האווטאר בניסיון כושל מפני שהיא הצליחה לעצור אותם.

"ההתגלות" עריכה

בזמן הכנות למלחמות על טריטוריה,גייס שידי שין כוח אדם בתחנה המרכזית כשהוא נתקל בבולין. שידי שין ניסה למשוך אותו ל'פעולת אבטחה' בשביל זולט, בולין ניסה להתחמק ואמר שאחיו מאקו, אמר לו להתרחק מה"איום המשולש", שידי שין משכנע אותו כשהוא אומר לו "ממתי אח שלך הוא הבוס" ושולף בפניו חבלית שטרות רצינית. כשקורה ומאקו ומחפשים את בולין הם מקבלים את האינפורמציה שהוא הלך אחרי שידי שין והולכים למפקדת האיום המשולש, בדיוק שהם מגיעים רואים קורה ומאקו שבולין נחטף יחד עם חלק מחברי הכנופיה על ידי שיווינאים. הם מגיעים למקום בו מתכנסים השיוויונאים כדי לראות את ההתגלות. שם על הבמה נמצאים בולין יחד עם שידי שין וזולט בעוד שאמון מדבר ומציג את כוחיו בפעם הראשונה שהוא יכול לקחת את יכולת הכשפות של אדם לנצח. קורה ומאקו מנסים לחלץ את בולין בכל הכוח ובמזל רב הם גם מצליחים. למרות ההצלחה להציל את בולין, נשארו שידי שין וזולט מחוסרי יכולת הכשפות שלהם, ווייפר הוא המהיג החדש של "שלישיית האיום המשולש"

ארגון עריכה

Shady שין, מגייס שלישייה, שניסה לשכור בולין כ" שרירים נוספים "למלחמה על טריטוריה. שלישיית טריפל האיום המבוססת על מנהיגות אוטוקרטית, שכן הבוס הנוכחי של השלישייה, ברק זולט, יש שליטה מלאה על כל פעולותיה של הכנופיה שלו. ידועים גם שחלק מחברי השלישייה הם מגייסים מיוחדים שתפקידה העיקרי הוא למצוא מגויסים מתאימים בתוך דשא האיום המשולש, בעיקר צעיר וכשפים החזק. מאז שלישיית האיום המשולשת היא ארגון רב כיפוף, זה יחסית חסר חשיבות איזה סוג של כיפוף posses המשתמש הפוטנציאלי. המגייסים לפעול לבד באותה מידה שהם בדרך כלל לא לפחד להיות מותקפים. 2 מאפיונרים שמנהלים את מחבטי הגנה ברחבי העיר בדרך כלל פועלים בצוותות של שלוש: כשף מים אחד, כשף אדמה אחד וכשף אש אחד. בדרך זו הם יוכלו למקסם את היתרונות רבי כיפופם מביא איתו. חלק מהחברים גם לעבוד כבריונים כדי להגן על המפקדה. בעת הצורך, כמו במלחמות דשא עם triads אחר, איומי טריפל גם לשכור אנשים שאינם חברים ביחידת אבטחה.

מטה עריכה

מאמר ראשי: מטה שלישיית האיום המשולש האיום המשולש במהלך הלילה.

"שלישיית האיום המשולש" הקימה את המפקדה שלהם בבניין גדול הממוקם במרכז המסחרי של העיר אשר הוסווה כמסעדה. לדברי מאקו, הבניין הוא כמעט תמיד מאובטח היטב על ידי בריונים. עם זאת, במהלך פשיטת השיויונאים ההגנה הודחה, ואז המטה נפגע על ידי הכוחות השיויונאים.

מכוניות עריכה

המכוניות של "שלישיית האיום המשולש" הן מכוניות מרוץ אדומות עם גרילי זהב, ומשמשות על ידי כל חבריה. כאשר אחת מהמכוניות האלה נראית ברחוב, זה בדרך כלל מעיד על צרות נכנסות.

הופעות עריכה

האגדה של קורה עריכה

ספר ראשון: אוויר (气) עריכה

  • 101. "ברוכים הבאים לרפאבליק סיטי"
  • 103. "ההתגלות"

 ספר שני: רוחות (神靈) עריכה

  • 118. "העוקץ"

חברים בולטים עריכה

טריוויה עריכה

      • הטריאדות היא קבוצת פשע נרחבת המבוססת בעיקר בסין, אלא גם לפעול במדינות אחרות ברחבי העולם.
      • הם הפניה של 1920 מאפיונרים אמריקאים טיפוסיים, כגון אלה בעידן האיסור.
      • חברים ידועים וכל שם של שלישיית האיום המשולשת יש כינוי אישי, כפי שמעיד שין "Shady", פינג "חצוי לשניים" וזולט "מכת ברק".

הפניות עריכה

1. ↑ 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 "ההתגלות". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 21 אפריל 2012. מס '3, ספר אחד: אוויר

2. ↑ 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 ברוכים הבאים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (4 במאי 2012). מקור: ב -4 במאי, 2012.
3. ↑ 3.1 3.0 3.3 3.2 "ברוכים הבאים לרפובליקת העיר". מייקל דנטה DiMartino, בריאן Konietzko (סופרים) וJoaquim דוס סנטוס, קי היון ריו (דירקטורים). האגדה של Korra. ערוץ ניקלודיאון. 14 אפריל 2012. מס '1, ספר אחד: אוויר

ראה גם עריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית