Fandom

אווטאר Wiki

תחבורה בעולם של אווטר

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

מונוריל

תחבורה בעולם של אווטר

מידע כללי

סוג

שיטות של תחבורה

דוגמאות ביזון המעופף [1] יען סוס [2] בה סינג סה מונורייל [3] ספינה [4]

שיטות של תחבורה בעולם הסמל להשתנות במידה רבה מאומת לאומה, החל מתחבורה ממונעת, כמו רכבות טנקים, [5] לתחבורת חיה מבוססת, כמו ביזון שמים. נוודי אוויר ושבט המים להסתמך רק על שיטות תחבורה ללא אספקת חשמל, בעוד שממלכת האדמה ואומת אש משתמשות בשיטות מתקדמות יותר.

שבעות שנה לאחר תום המלחמה, התחבורה ממונעת התפתחה באופן משמעותי והיה למראה טבעי בתוך הרפובליקה סיטי.

נוודי אוויר עריכה

אפה flyingA המעופף ביזון. Ranaun האקראי

השימוש בכשפות אוויר 'נוודי האוויר מרחיב לתחבורה. ללא כל אמצעים חיצוניים לנסיעות, נוודי אוויר יכולים לרוץ מרחקים גדולים במהירויות גבוהות. עם זאת, לנסיעות ארוכות יותר או ליישומים מסוימים, נוודי האוויר לעשות שימוש ביזון ודאונים עף. [6] ◾ המעופף יזון - זו הייתה התחבורה העיקרית לטווח ארוך בשימוש על ידי נוודי אוויר. ביזון המעופף להשתמש כשפות אוויר לעוף, ועשוי להיות האמצעי המהיר של תחבורה בעולם. [6] ◾ דאונים - אוויר נוודי דיבוק צוותות לעזרתם הכיפוף. הם פתחו את הצוותות שלהם לדאונים לעוף. [6] ◾ גלשני רוח - אנג עשה גלשן רוח מאולתרת מהדאון שלו והחתיכה גדולה של עצי סחף. ניתן להשתמש בו לנסיעות למרחקים קצרים על פני מים. [7]

שבטי המים עריכה

ספינת שיט shipA קאטר חותך שיט. הליידי Lostris

  • אנשי שבט המים תמיד מאכלסים אזורים בקרבת המים. לכן, שיטותיהם של תחבורה הן בעיקר על בסיס מים, עם מגוון קטן של סירות וספינות גדולות יותר בשימוש.

ארג' * - סירות קטנות אלה משמשות בדרך כלל לתחבורה ציבורית ברחבי שבט המים הצפוניים. ◾ באפלו יקים - בעלי חיים אלה נמצאים בשימוש על ידי שבט המים הצפוני כאמצעי תחבורה והגרירה [8].

* קאנו - סירה המשמשת לדיג, או לנסוע מרחק קצר מעל מים בשבט המים הדרומיים.

 קטמרנים - קטמרנים משמשים על ידי אנשי שבט מים הצפוניים כאמצעי העיקרי שלהם לתחבורה ימית.

  • ספינות שיט קאטר - הם נמצאים בשימוש על ידי לוחמי שבט מים דרומיים ספינות תובלה לכח הקטן של לוחמים שלהם.
  • כלב דוב קוטב - אווטאר קורה בעלות כלב מאולף דוב קוטב בשם נאגה שהיא רכבה לעתים קרובות בעת נסיעה בקוטב הדרומי וברפובליקת סיטי.
  • סירה של ביצה - בשימוש על ידי שבט הביצה הערפילית, מלאכות קאנו כמו אלה לשמש כתחבורה סביב הביצה פוג. אנשי ביצת כשפות מים להשתמש כדי להניע את הסירות ועמודים ארוכים כדי להדריך אותם דרך נתיבי המים של הביצה. [9] [10]                                                                                                                                                                              

ממלכת האדמה עריכה

מעבורת FerryAn אדמת הממלכה. Natsu11

ממלכת כדור הארץ היא עצומה, ולכן יש מגוון גדול של תחבורה לכל צורך. שיטות שונות מדגישות מהירות, זריזות, או יוקרה.

  • Badgermole -. Badgermoles יכול להיות שימושי עבור מחתרת נסיעה אם הרוכב מנגן מוסיקה [11] הם גם בויתו למטרות עבודה כבדות בחלקים אחרים של הממלכה.
  • Camelephant - משמש לנסיעות במדבר.
  • תובלה - כרכרות רתומות לבעלי חיים משמשות על ידי עשיר לתחבורה.
  • כלב צלופח - צלופח כלבים הם היצורים המהירים ביותר ביבשה או במים, ולכן הם מאוד שימושיים לצורך המרדף או היירוט [12].
  • Ferry - מעבורות משמשות לחצות גופי מים, למשל לסינג סה בה [13].
  • ענק חיפושית - חיפושיות ענקיות משמשות במדבר וונג סי על ידי סוחרי חיפושית שקולה כבהמות משא ולתחבורה [14].
  • דאונים - ידי מתנחל. משומשי אדמת הממלכה במקדש האוויר הצפוני ונבנה על ידי המכונאי [15]

מונורייל דרך אגררית ZoneThe בה סינג סה חשמלית. Natsu11

  • מונורייל - מונוריל הוא שיטה מהירה מאוד של תחבורה זמינה לאזרחי בה סינג סה, שאחרת דורש שלושה ימים לנסוע מצד אחד של העיר לצד האחר [3].
  • יען סוס - סוסי יען הם שיטה פופולרית של תחבורה באזורים כפריים של ארץ הממלכה, כפי שהם תכליתיים וגמישים [16].
  • אפיריון - כדור ארץ המלך משתמש אפיריון, סמל סטטוס אולטימטיבי.
  • sailers חול -. משמש את כשפי החול לעבור על פני סי וונג המדבר [17]
  • Shirshu - בשימוש על ידי יוני לרדוף פרסים. היצור הזה יכול לעקוב אחר ריחות על פני יבשות ונסיעות ברחבי הארץ מהר מאוד. [18]

אומת האש עריכה

דוברת shipA המלכותית של אָ‏זּ‏ולַ‏ה. Ranaun האקראי

אומת האש המתועשת יש הרבה שיטות תחבורה. חלקם הם בין המהיר בעולם, מונעים על ידי קיטור. אחרים הם יותר מסורתיים, כמו האפריון.

  • ספינת אוויר - בשימוש על ידי חיל אוויר אומת האש להובלת חיילים ולתקוף מטרות אויב מהאוויר. לפחות 16 ספינות אוויר של אלה נבנו, וכולם מלבד אחד הושמד בקרב ביער Wulong.
  • ארג - אָ‏זּ‏ולַ‏ה,זוּקוֹ, מיי וטאי לי יצאו לחופשה באי גחלת על ספינת פאר עץ קטנה שנבנתה לשימוש על ידי אצילי אומת אש. הכלי הקטן הזה מחזיק שום מנועים ונמשך על ידי אריה ים אחד. [19]
  • הדרקון - לפני הכחדתם הקרובה, דרקונים יכולים לשמש כתחבורה [20].
  • הדרקון איילים -. תובלה-מושכים יצורים [21]
  • גונדולה - בשימוש ברוק הרתיחה כשיטת תחבורה על פני האגם הרותח. היא משתמשת בכבלי מתכת ארוכים וחזקים כדי לנווט במים החמים הרותחים. [22] [23]

בלוני אוויר חמים balloonHot אוויר. מי זרבובית

  • בלון אוויר חם - בלון שני אנשים קטנים בשימוש על ידי חיל אוויר אומת האש לתקוף יחידות קרקע לצד ספינות אוויר.
  • ג'ט סקי - מצב של תחבורה ימית המשמשת לנסיעות במהירות גבוהה מעל נהרות.
  • קרנפי קומודו -. משומשים במלחמת מאה שנה כפרשים, במיוחד על ידי קרנפי הגלם, אלא גם על ידי אחרים, כמו זוּקוֹ [24] [25]
  • Mongoose דרקון - בעלי חיים גדולים שרכבו כמו סוס [5].
  • אפיריון -. Royalty ואת אפריוני שימוש אצולה, סמל סטטוס אולטימטיבי [26] [27] [28]
  • עז פומה - משמש בהרים על ידי שודדים ובאיסור.
  • ספינה - אחת השיטות המהירות ביותר של התחבורה בעולם, ספינות שיט נמצאות בשימוש נרחב באומת האש [4].
  • רכבת טנק -. שימוש על ידי אָ‏זּ‏ולַ‏ה כאמצעי כדי לעקוב אחר אנג וחבריו במהירות [5]

תחבורה אינה בלעדית לעמים עריכה

רכב SatomobileA מכונה Satomobile. הליידי Lostris

  • כלי רכב מנוע - בשנים שלאחר מלחמת מאה השנה, רפובליקת עיר מיוצר אמצעי התחבורה כגון אופנועים, קטנועים ומכוניות, שהן מדרגה אחרונה ומתקדמת יותר של תחבורה. חלק מדגמי הרכב ברפובליקת העיר כוללים Satomobiles וחלופה הזולה יותר המכונית רכב כרוב.
  • כנפיים - מטוס קומפקטי שמיוצר על ידי הירושי סאטו שישמש את שוויוניות. מאוחר יותר, עסאמי repurposed ומשמש תעשיות עתיד resourced לבנות מסה צמודה. [29] [30]
  • סירת מנוע מהיר - מצב של תחבורה ימית מופעלת על ידי בנזין. זה יכול לנסוע במהירויות גבוהות מאוד על פני מים. [31]
  • ספנות - ספינה גדולה המשמשת להובלת סחורות בין מקומות שונים בעולם [32].
  • רכבת - באזורים מתועשים, מערכות רכבת נבנו כדי לעקוף את התנועה בכביש וזמן ועלויות תחבורת קלות.

TrolleyA עגלה ליד המטבח של קואנג. KettleMeetPot

  • חשמלית ושלי בעגלה - מערכות משמשות בעיקר את שוויוניות לנסוע דרך המנהרות מתחת לרפובליקת עיר, החשמליות ושלי עגלות הן חיוניות בהובלת סחורות ואנשים בין מקומות מסתור שונים שוויוניות [33].
  • טרולי - רפובליקת העיר יש גם רשת סבוכה של עגלות המשמשת כאמצעי תחבורה ציבורית שאנשים יכולים להשתמש בו כדי לעקוף את העיר [34].

טריווית עריכה

  • כל אחת מארבע המדינות יש תחבורת כיפוף המופעל משלהם. שבט המים יש צוללות כשפות מים מופעל; אדמת הממלכה יש טנקי כשפות אדמה מופעל; אומת האש יש בלוני אוויר חמים כשפות אש מופעל; ונוודי האוויר יש דאוני אוויר. המכניסטית תוכנן שלושה מהמנגנונים האלה בעצמו ובנה הגרסה של דאון האוויר שלו.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית