Fandom

אווטאר Wiki

תנועה שיקום הרמונית

247דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

"אני אסיר המושבות האלה, אני אעשה כל מה שצריך."

- שליט האש זוקו  למלך האדמה קואיי ב" חלק ההבטחה 1 ".

תנועה הרמונית שיקום

מידע כללי

קודם

מלחמת מאה שנים

הבא

המשפט סופו של יאקון; לא הידוע

תאריך

100-101 ASC

מקום

מושבות אומת אש, יו DAO

תוצאה

סכסוך בין אווטאר אנג , שליט האש זוקו , ומלך האדמה קואיי גירוש מתיישבי אומת אש הקמתה של הרפובליקה המאוחדת של אומות מייסד של עוזרי האוויר

משתתפים

צוות אישי אומת אש מושבות אומת אש ממלכת האדמה לוחמי חופש

הופעות

הופעה ראשונה

חלק ההבטחה 1

הופעתו האחרונה

חלק ההבטחה 3

תנועת שיקום ההרמוניה הייתה תנועה להסיר את נוכחות אומת האש באדמת הממלכה על ידי העברת מתיישבי אומת האש חזרה לאומת האש. הוא שהציע את הסמל אנג בטכס מחדש ההכתרה של כדור ארץ המלך קואיי, והתקבל בתשואות רמות מאזרחי ממלכת כדור הארץ. [1] עם זאת, התנועה הובילה לסכסוך בין מלך האדמה קואיי ושליט האש זוקו , בתיווכו של הסמל אנג.

היסטוריה

רקע עריכה

לפני תחילת מלחמת מאה השנה, שליט האש סוזין כבש ממלכת האדמה שטחי [2] והעביר את אזרחי אומת אש לאזור. כאשר אווטאר רוקו התעמת איתו על זה, סוזין תקף, אך הובס. רוקו הסתיים המושבות, אך לאחר מותו של רוקו, סוזין חידש את המושבות. [3] כפי שהמלחמה נמשכת, עוד אדמה כבושה והייתה יותר ערים נוצרו. נהלים אלה נמשכו עד לתקופת שלטונו של שליט האש אוֹזַ‏אֲי .

מייד לאחר סיומה של המלחמה, זוּקוֹ , אנג, וקואיי נפגשו כדי לדון בשיקום שלום. זוּקוֹ התחייב לפטור את ממלכת כדור הארץ של מושבות בכל המחיר תוך אנג התנדב כדי לוודא שהכל הלך בדרכי שלום. התהליך החל ללא אירועים קרובים לשנה, כפי שרבים מתושבי מושבות אומת האש החדשות היו להוטים לחזור הביתה. עם זאת, בעיות התעוררו כאשר זה הגיע לפירוק המושבות הישנות, ואלץ את תושבי אומת אש לנטוש את הבתים רק שהכירו מעולם. עם מתחים עולים במהירות, רוצח עשה ניסיון לקחת את חייו של זוּקוֹ . כשחשפתי את עצם להיות בתו של ראש עיריית יו דאו, המושבה הוותיקה ביותר בממלכת כדור הארץ ומרכז ההתנגדות, זוּקוֹ החליט באופן אישי לראש שם למטה ולהסיר את המושבה. [1] [3]

סכסוך עריכה

הוזמן על ידי ראש העיר מור סיטי ואשתו כדי לבלות קצת זמן במושבה, שליט האש זוקו שם לב איך זורה לאזרחי שתי המדינות הפכה על ידי עבודה משותפת, כפי שהם חיים באותן שכונות ואפילו להתחתן זה עם זה.זה הוביל את זוּקוֹ זה לנטוש את התנועה ולהאמין שרפורמת המושבות הייתה פתרון טוב יותר ופחות הרסני מאשר נטישה מוחלטת. [1] הוא בצר את העיר, שהודיע ​​כי אף אחד לא היה לצאת או להיכנס לעיר ללא רשותו. כאשר אנג הגיע, הוא וקָ‏טַ‏רַ‏ה הותקפו על ידי מספר שומרי כשפות אש, שהסתיימו רק כאשר זוּקוֹ מחויב קָ‏טַ‏רַ‏ה עם תקווה לעשות הצמד לוותר. ההגעה הובילה לקטטה, שבמהלכו זוּקוֹ הסכים לדבר עוד עם כדור ארץ המלך קואיי בתקווה להשגת שלום עתידי.

כאנג עוזב את יו דאו, הוא נפגש עם סמלרבי, לונשות, וקנטור, שהסביר את המצב. סמלרבי כעס על החלטתו של אנג לתמוך בשלום ונתן אנג אולטימטום:. משא ומתן יסתיים בתוך שלושה ימים או את לוחמי החופש יתקוף יו דאו [3]

כדי לבוא עם פתרון של שלום, ואנג קָ‏טַ‏רַ‏ה נסעו לכדור ארץ ממלכת הארמון המלכותי במטרה להזמין את מלך כדור הארץ למשא ומתן עם אש יהוה זוּקוֹ. עם זאת, כדור ארץ המלך קואיי, נחוש לפצות על פסיקתו החלשה מהאומה שלו בעבר, סרב מפגש כזה והורה מייד כללי איך לשלוח כוחות ליו דאו ולהשיב אותה בכוח. המערכה הצבאית שלו לא עברה על ידי אדון מעיניהם אש, כשזוּקוֹ שלח מרגלים לממלכת האדמה;. בתגובה לשמיעה של הקמפיין של כדור ארץ המלך, הוא גם הוביל את צבאותיו לכיוון יו דאו [4] אירועים אלה מסתבכים עוד יותר תנועה.

קריסתה של תנועת עריכה

מאמר ראשי: קרב על יו דאו

אנג וקָ‏טַ‏רַ‏ה נסעו חזרה ליו דאו להזהיר את האזרחים של אומת האש הממשמשת ובאו מראש, עם זאת, הם לא היו מסוגלים לשכנע אותם לעזוב. נאמן למילה של סמלרבי, את לוחמי החופש פרצו את החומה ידי להסיח את אנג עם איל ניגוח בעוד תרגיל פרץ את חומות העיר, מציף את העיר למלחמה. לוחמי החופש נלחמים נגד האספסוף של מפגינים עד סמלרבי ולונשות גילו מערכת יחסים של מלגלג עם קורים. הלחימה נראית תסתיים עד מפגין נתפס עושה שמות. בשלב בא, גם ממלכת כדור הארץ וצבאות אומת אש הגיעו למקום. כיצד הפציר אנג להרוג זוּקוֹ להשאיר אש עם צבא המנהיגות ולחלוטין לא זמין, אך אנג כללי, התחיל להתווכח עם כמה.

בשלב זה, סוֹק‏ה, סוקי, וטוף חבלו בטנקי אומת האש, ומשאירים את הלוחמים להילחם ברגל. זועם על ההתגברות הפתאומית של אלימות, אנג הפעיל את מצב האווטאר, והחל לצעוק על זוּקוֹ עד קָ‏טַ‏רַ‏ה צלם אותו מתוכו ושכנע אותו לנסוע הרחק מהבלגן למקום בו יוכל לחשוב בבהירות. שם, קָ‏טַ‏רַ‏ה הביע שינויה של נפש על תנועת שיקום ההרמוניה, והסביר כי כשראיתי את משפחתה של הקורים שהיא גם ראתה אותה והעתידה של אנג כנומד אוויר ומשפחת שבט מים. קָ‏טַ‏רַ‏ה מאוחר יותר עזבה כדי למגר את האלימות תוך אנג עף מהקרב והתייעץ עם אווטאר רוקו .

חזרה בעיירה, סוֹק‏ה וטוף נלחמו בחיילי אומת האש ונראה שאיפסידו עד שהם נצלו על ידי הסטודנטים של טוף כשפות המתכת. במקביל, קָ‏טַ‏רַ‏ה הגיע חזרה למושבה ואישמשה בכשפות מים כדי להניע את עוצמה לבלון המלחמה של כדור ארץ המלך קואיי. היא שכנעה אותו לרדת מהעיר ולראות בעצמו את חייהם של אזרחי יו דאו שהוא רצה לשנות.

קרן האור בוהקת שראתה במרחק, ושעטה לעבר יו דאו; אנג הגיע ביו דאו בעוד שבמדינת אווטר, הפרדת האדמה שהקיפה את המושבה כולה, ובכך לסיים את הקרב. זוּקוֹ נתפס בהפרדה והחל לצנוח לכיוון הדין שלו. עם זאת, ברגע האחרון, אנג תפס את ידו של אדון האש והציל אותו מהנפילה אחרת הקטלנית. הבאת שני המנהיגים יחד, אנג הסביר לקואיי שהוא לא נלחם באומת האש בלבד, אבל שבט המים, אוויר הנוודים, וכדור ארץ הממלכה עצם. הוא המשיך ואמר כי העולם השתנה עד כדי כך שההפרדה מארבע המדינות כבר לא יכולה לחול בעידן שלאחר המלחמה. קואיי הבין אנג היה נכון, ובו בזמן, זוּקוֹ גם הבין שהבחירה שלו הייתה אכן הבחירה הנכונה ולא את מורשת השנאה של אביו, וגרם לו להתעלף. [5]

בעקבות עריכה

למרות שהמטרה המקורית של התנועה הייתה מובסת, קריסתו הובילה לקיום בשלום ויותר משולב בין כל ארבע המדינות. המושבה של יו דאו ומושבות אומת האש הבוגרות יותר ממלכת האדמה ספקה את היסודות ליצירת מדינה חמישית, שסופו של דבר להתפתח לרפובליקה המאוחדת של אומות, חברה שבה כשפים ולא כשפים מכל רחבי העולם יכולים לחיות ולשגשג בשלום ובהרמוניה. הבירה נקראת רפובליקת העיר, שנבנתה מהמשאבים של שניהם ממלכת האדמה ואומת האש.

התנועה גם הובילה ליצירה של עוזרי האוויר, שנוצרו מהפרקים הרשמיים של אווטאר אנג מועדון המעריצים ביו דאו ובה סינג סה. היא תמשיך את המסורת ומנהגים של נוודי האוויר, כך שתרבותו לא הייתי נמחקה לחלוטין. [5]

טריווית עריכה

■ השם של התנועה שהמציא סוֹק‏ה

הפניות עריכה

1 ↑ 1.0 1.1 1.2 האגדה של קורה :. ברוכים באים לרפובליקה סיטי. ערוץ ניקלודיאון (6 באפריל 2012). מקור ב -7 באפריל, 2012.
2. ↑ "אווטאר ואדון האש". אליזבת וולש Ehasz (סופר) ואיתן Spaulding (דירקטור). אווטר: כשף האוויר האחרון. ערוץ ניקלודיאון. 26 אוקטובר 2007. מס '6, ספר שלישי: אש
3. ↑ 3.1 3.0 3.3 3.2 ג'ין יאנג (w), Gurihiru (א). חלק Promise 1 (25 ינואר 2012), קומיקס סוס שחור
4. ↑ ג'ין יאנג (w), Gurihiru (א). חלק ההבטחה 2 (מאי 31, 2012), קומיקס סוס שחורים
5. ↑ 5.0 5.1 ג'ין יאנג (w), Gurihiru (א). חלק Promise 3 (26 ספטמבר 2012), קומיקס סוס שחור

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית